logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Dygant w najnowszej kampanii Avon

  PR 14.02.2020, przeczytano 449 razy
ilustracja

- Jesteśmy autorkami swoich historii, inspirujemy, tworzymy, kształtujemy przyszłość – takimi słowami rozpoczyna się najnowsza kampania Avon. Film ma inspirować i motywować kobiety do dzielenia się wyjątkowymi historiami. Jedną z bohaterek jest Agnieszka Dygant – aktorka znana z tego, że nie ulega modom dzisiejszego świata, tylko jest wierna sobie i swoim wyborom. W spocie wzięła udział również jedna z Ambasadorek Piękna Avon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-dygant-w-najnowszej-kampanii-avon,385699,artykul.html

- W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak One stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii – mówi Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CE Avon.

Agnieszka Dygant pojawi się na okładce katalogu Avon nr 3/2019, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 r. Tego dnia startuje również kampania promująca zapach. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla, a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, a w Polsce zrealizował ją dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social media zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska.

Źródło: Avon Cosmetics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mistrzowie polskiego sportu zachęcają do domowych ćwiczeń z Drużyną Energii
Nowa  akcja, w której znani sportowcy pokazują jak pozostać w dobrej formie bez wychodzenia z domu, rozgrzewa Internet i roznosi się jak wirus. Joanna Fiodorow, Sławomir Szmal, Adam Hrycaniuk i wiele innych gwiazd polskiego sportu, motywuje uczniów do wykonywania swoich ćwiczeń w ramach domowych lekcji WF-u podczas epidemii koronawirusa. Wszystko w ramach Drużyny...
Gwarancje de minimis z pakietu pomocowego już dostępne
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które przez koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogą już korzystać z gwarancji de minimis na korzystniejszych warunkach.
Ikonos w walce z koronawirusem: bezbarwne folie PET
Polski producent materiałów samoprzylepnych i powlekanych informuje, że pracuje na pełnych obrotach, aby zapewnić wysoką dostępność pożądanych w okresie pandemii materiałów: przezroczystych folii PET, folii i laminatów podłogowych.
Patryk Felmet dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos
Patryk Felmet dołączył do zespołu Grupy LOTOS. Z końcem marca objął stanowisko dyrektora ds. marketingu spółki.
Rusz akcja #Ratujemylokalnebiznesy
Łódzkie firmy zakupią vouchery na lokalne produkty i usługi – kupony do kawiarni, na siłownię czy do kosmetyczki. Akcję zapoczątkował Bluerank, który zachęca, by do pomocy mniejszym biznesom przyłączały się kolejne marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764