logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Dyoniziak z KPMG do Selectivv

  PR 14.02.2019, przeczytano 158 razy

Agnieszka Dyoniziak dołączyła do zespołu Selectivv Data Tank (działu badań i analiz) i objęła stanowisko Public Sector Managera. Przed dołączeniem do Selectivv była związana z KPMG Advisory, gdzie pracowała w zespole doradztwa gospodarczego dla sektora publicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-dyoniziak-z-kpmg-do-selectivv,381241,artykul.html

W związku z coraz większą liczbą projektów opracowywanych na zlecenie administracji publicznej firma zdecydowała się na utworzenie dedykowanego działu. Zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów z tego sektora pokieruje Agnieszka Dyoniziak, pełniąc obowiązki Public Sector Managera. Selectivv w ostatnim czasie realizował m.in. takie  projekty jak: badanie ruchu turystycznego w kilku polskich województwach, współpracował z Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu w zakresie analiz energetycznych oraz przeprowadził autorskie badanie wraz przedstawicielem Zespołu Doradców Gospodarczych TOR dotyczące natężenia ruchu komunikacyjnego w stolicy.

Kim jest nowy Public Sector Manager w Selectivv?

Agnieszka Dyoniziak posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe związane ze współpracą z administracją publiczną. Wcześniej, przez 11 lat pracowała w KPMG Advisory w zespole doradztwa gospodarczego dla sektora publicznego, gdzie realizowała m.in. analizy rynkowe na zlecenie administracji publicznej. Wspierała również klientów w procesie zamówień publicznych. Od lutego tego roku Agnieszka dołączyła do Selectivv, gdzie będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów z rynku publicznego, monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych procedur przetargowych i koordynowanie kalendarza terminów postępowań przetargowych. Do jej obowiązków będzie również należeć analiza treści specyfikacji przetargowych oraz pozyskiwanie dokumentów  niezbędnych  do przygotowania  ofert. Agnieszka będzie również współpracować z innymi działami Selectivv, które będą zaangażowane w postępowania przetargowe oraz na bieżąco analizować rynek zamówień publicznych.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety...
Innowacje Epsona na targach Packaging Innovations 2019
W dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z ważniejszych w regionie spotkań pracowników firm z branży opakowań, retail i reklamy. Na imprezie tradycyjnie obecna będzie firma Epson, która zaprezentuje spotkania swoje rozwiązania druku cyfrowego, pozwalające na szybką i oszczędną produkcję etykiet, kuponów...
W marcu More Bananas rozpoczęło współpracę z Pro Civitas, szkołami policealnymi dla dorosłych w Kielcach, Sandomierzu i Jędrzejowie. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.
Mullenlowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oreal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw rozszerza współpracę z L’Oreal Polska o kolejne marki oraz rynki.
Sizeer z nową kampanią Street Heroes – This is how we do it!
Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764