logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Godlewska prezesem Digital Network

  PR 23.11.2023, przeczytano 1338 razy
ilustracja

Rada Nadzorcza Digital Network S.A. (dawniej: 4fun media) powołała Agnieszkę Godlewską na funkcję Prezesa Zarządu. Głównym aktywem grupy kapitałowej jest spółka Screen Network, którą Agnieszka Godlewska jako Prezes zarządza od 2017 roku. Spółka prowadzi sprzedaż na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, wypracowując 96% przychodów grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-godlewska-prezesem-digital-network,402185,artykul.html

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Screen Network, wiodąca spółka grupy kapitałowej, zarządza największą w Polsce siecią ekranów reklamowych. Dysponuje siecią ponad 20 000 ekranów, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,2 mln osób dziennie. Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości nośników. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, na dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w galeriach handlowych, salonach prasowych i siłowniach.

Jestem głęboko wdzięczna za zaufanie, jakim obdarzyła mnie Rada Nadzorcza, powierzając mi rolę Prezesa Digital Network S.A. To nowe wyzwanie otwiera przed nami możliwości do osiągnięcia jeszcze większych sukcesów na rynku DOOH – mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Digital Network. – Według wstępnych szacunków, przychody skonsolidowane Digital Network w trzecim kwartale 2023 roku wyniosły 16,9 mln zł. Z czego 98% pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki nowej roli, którą powierzyła mi Rada Nadzorcza spółki, będziemy wspólnie pracować nad dalszym rozwojem i systematycznym wzrostem wyników, rozwijając innowacyjne podejście i strategie, które przyniosą korzyści całej Grupie.

Agnieszka Godlewska jest związana z Grupą Kapitałową Digital Network S.A. od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Była odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Screen Network, która zakładała m.in.: rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.

ilustracjastrzałka

Przed rozpoczęciem pracy w Screen Network, Agnieszka Godlewska przez ponad 15 lat zbierała doświadczenia zawodowe w Grupie Ströer, m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, biorąc udział w rozwoju sieci reklamowej, administrowaniu sprzedażą, przejmowaniu innych firm oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Jako uznany ekspert branżowy ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.

Digital Network S.A. to spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce. Zdywersyfikowana sieć ekranów zapewnia ogólnopolskie zasięgi reklamowe oraz dotarcie realizowanych kampanii do ponad 6,2 mln konsumentów dziennie.

Źródło: Digital Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764