logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Grzymkowska jako WPP Danteam Regional Lead w agencji VMLY&R

  PR 12.02.2020, przeczytano 279 razy
ilustracja

Po ponad półtorarocznej przerwie do agencji VMLY&R wróciła Agnieszka Grzymkowska. Objęła nowo utworzone stanowisko WPP Danteam Regional Lead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-grzymkowska-jako-wpp-danteam-regional-lead-w-agencji-vmlyandr,385654,artykul.html

WPP Danteam Regional Lead to stanowisko utworzone w nowej strukturze dedykowanej markom z portfiolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products) w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Agnieszka Grzymkowska będzie koordynowała i nadzorowała współpracę pomiędzy zespołem klientem a zasobami WPP m.in. z VMLY&R, MediaCom i Geometry w całym regionie.

Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą zespołów client service. Przez 9 lat jako client engagement director kierowała w VML działem współpracy z klientem, zarządzała zespołem accountów i pracami dla klientów agencji. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy.

Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Ferrero, Dove, Benckiser, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.

Z wykształcenia psycholożka i filmoznawczyni. Wierzy w sens edukacji i wspierania młodych ludzi. Od 2008 roku związana z Fundacją Robinson Crusoe, gdzie jako członkini zarządu wspiera rozwój strategiczny organizacji i rozwija projekty międzynarodowe.

Miłośniczka zwierząt, biegów i medytacji, od roku zakochana w tangu argentyńskim.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764