logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Grzymkowska jako WPP Danteam Regional Lead w agencji VMLY&R

  PR 12.02.2020, przeczytano 653 razy
ilustracja

Po ponad półtorarocznej przerwie do agencji VMLY&R wróciła Agnieszka Grzymkowska. Objęła nowo utworzone stanowisko WPP Danteam Regional Lead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-grzymkowska-jako-wpp-danteam-regional-lead-w-agencji-vmlyandr,385654,artykul.html

WPP Danteam Regional Lead to stanowisko utworzone w nowej strukturze dedykowanej markom z portfiolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products) w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Agnieszka Grzymkowska będzie koordynowała i nadzorowała współpracę pomiędzy zespołem klientem a zasobami WPP m.in. z VMLY&R, MediaCom i Geometry w całym regionie.

Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą zespołów client service. Przez 9 lat jako client engagement director kierowała w VML działem współpracy z klientem, zarządzała zespołem accountów i pracami dla klientów agencji. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy.

Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Ferrero, Dove, Benckiser, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.

Z wykształcenia psycholożka i filmoznawczyni. Wierzy w sens edukacji i wspierania młodych ludzi. Od 2008 roku związana z Fundacją Robinson Crusoe, gdzie jako członkini zarządu wspiera rozwój strategiczny organizacji i rozwija projekty międzynarodowe.

Miłośniczka zwierząt, biegów i medytacji, od roku zakochana w tangu argentyńskim.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764