logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Hyży poprowadzi serial dla mam – Lovi Cafe

  PR 21.06.2022, przeczytano 419 razy
ilustracjastrzałka

A gdyby tak odpowiedzi na najczęściej nurtujące pytania przyszłych i obecnych mam zostały zebrane w jednym miejscu – w formie serialu inspirowanego telewizją śniadaniową na kanale YouTube? LOVI Cafe to przestrzeń, w której eksperci i doświadczone mamy będą się dzielić swoją wiedzą na temat macierzyństwa. Gospodyni  serialu, dziennikarka i mama 7-miesięcznego Leona i 9 letniej Marty, Agnieszka Hyży w rozmowach ze specjalistami i znanymi rodzicami – będzie rozwiewać wątpliwości i mity związane z macierzyństwem i rodzicielstwem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-hyzy-poprowadzi-serial-dla-mam-%E2%80%93-lovi-cafe,396315,artykul.html

Dlaczego powstało LOVI Cafe?

Bycie rodzicem to nieustające wyzwania, ale przede wszystkim ogromna miłość. Miłość, która rośnie z każdym kolejnym dniem. Jest to czas, kiedy wszystko odczuwamy bardziej – bardziej się martwimy, bardziej śmiejemy i przede wszystkim, kochamy najbardziej na świecie. Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” to właśnie kwintesencja tych uczuć. W serialu LOVI Cafe, w którym dowiemy się, kiedy mamy kochają najbardziej, ale także otrzymamy porcję merytorycznej wiedzy o laktacji po cesarskim cięciu czy prawidłowej ścieżce picia.

Formuła programu

Cała formuła serialu oparta jest na czterech sekcjach, z których każda ma nieco inny charakter. Pierwsza z nich to #TEAM LOVI, gdzie pojawia się wyjątkowy gość – znana mama, która dzieli się  swoim doświadczeniem i odpowiada na pytanie: „Kiedy kocha najbardziej?” – to właśnie to pytanie będzie padać w tym programie wiele razy, aby przywołać te najpiękniejsze, najbardziej wzruszające i też najtrudniejsze momenty z życia mamy.

Oczywiście nie zabraknie też dawki merytorycznej wiedzy płynącej od ekspertów. Druga sekcja #EXPERTS LOVI będzie poświęcona rozmowom ze specjalistami  i ich poradom związanym z macierzyństwem. W serialu pojawiać się będzie zarówno ekspertka w dziedzinie laktacji, czyli pierwszy w Polsce coach laktacyjny – Karolina Wyrębek-Urban oraz neurologopeda Magdalena Mazur, która zdradzi tajniki dotyczące wyboru odpowiednich smoczków oraz kubeczków. Eksperci nie tylko odpowiedzą na pytania z #TEAMULOVI, ale również podzielą się swoimi niezawodnymi wskazówkami.

Następnie widzowie zostaną zaproszeni do #STYLE LOVI, czyli do kuchni, gdzie poznają kulinarne inspiracje  dla mam karmiących, czy też dla dzieci. A co ciekawe – właśnie w tej sekcji obalone zostaną  mity związane z jedzeniem w okresie ciąży oraz połogu. Czy w ciąży warto pić bawarkę? Czy orzechy szkodzą kobietom w ciąży? Na te i inne pytania odpowiedzą goście LOVI Cafe.

W ostatniej części - #TALKS LOVI zobaczymy ambasadorkę marki LOVI - Agnieszkę Hyży, która opowie nieco więcej o produktach LOVI, przedstawi ich funkcje i przede wszystkim zdradzi, dlaczego sama z nich korzysta.

Agnieszka Hyży w roli głównej

Agnieszka Hyży w LOVI Cafe da się poznać z różnych stron. Jako doświadczona mama, gdzie rozmawiając z innymi mamami, będzie powoływać się na wspólne doświadczenia, ale również jako dziennikarka, przełamując wraz z gośćmi tematy tabu. To właśnie Agnieszka jako prowadząca LOVI Cafe - nadaje rytm całemu serialowi. Dzieli się z widzami swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi macierzyństwa, a podczas bardzo osobistych rozmów docieka i zadaje dużo ciekawych pytań.

- Już nie mogłam doczekać się momentu, w którym będę mogła pochwalić się informacją o nowym wyjątkowym projekcie LOVI Cafe to dla mnie o tyle świetna przygoda, że występuję tu w swojej ulubionej roli, czyli dziennikarki oraz mamy. Mam nadzieję, że nasze rozmowy w studio będą dawką wiedzy dla obecnych i przyszłych mam, ale także dla osób, które dopiero myślą o powiększaniu rodziny. Często żyjemy w przekonaniach dotyczących wychowania dziecka, jeszcze sprzed kilku dekad. Przez ten czas wszystko się pozmieniało, a większość „złotych rad” stała się w międzyczasie nieaktualne. Dlatego wyszliśmy do mam należących do #teamLOVI z propozycją uaktualnienia porad dotyczących macierzyństwa, ale podanych w luźnej, śniadaniowej formie, która mam nadzieję, sprawi, że spędzimy te 20 minut razem, w super atmosferze. Wiem, że dużo mam ogląda z przyjemnością telewizję śniadaniową, stąd zdecydowaliśmy się na taką formułę serialu - powiedziała Agnieszka Hyży, ambasadorka marki LOVI.

Wyjątkowi goście

Głównym założeniem programu jest to, aby dostarczyć rodzicom wiedzę – zarówno tę ekspercką, jak i tę płynącą z doświadczenia innych mam. Dlatego właśnie w serialu pojawią się mamy, które mają za sobą różne historie i mogą o macierzyństwie powiedzieć wiele. W programie zawitają między innymi: wokalistka Sabina Jeszka oraz aktorki – Monika Mrozowska czy Kamila Kamińska. W jednym z odcinków pojawi się także Katarzyna Błażejewska-Stuhr, która zdradzi widzom tajniki diety mam. Każda z nich jest mamą i codziennie mierzy się z pogodzeniem zwykłych czynności ze swoją zawodową karierą. W dzisiejszych czasach bardzo wiele mam decyduje się na łączenie tych dwóch ról, dlatego tak ważne jest, by o tym głośno mówić. I właśnie o tym między innymi będą rozmowy w LOVI Cafe.

Serial będzie emitowany na kanale YouTube marki LOVI. Powstanie łącznie 6 odcinków. Pierwsze dwa odcinki znajdują się na kanale. Pierwszy z nich porusza tematykę związaną z laktacją i laktatorami. Drugi zaś skupia się na wyborze pierwszego kubka w życiu dziecka, czyli pokazuje nowość od LOVI - pierwszy kubek ze słomką Straw Beginner. Ma on delikatną i giętką słomkę-niekapek, która nie podrażnia podniebienia maluszka i jest łatwa do chwycenia przez dziecko. Odważnik obciążający słomkę podąża za napojem i pozwala na swobodne picie pod każdym kątem, do ostatniej kropli napoju.

Kolejne odcinki będą pojawiać się na kanale raz na cztery tygodnie, ale co tydzień będziemy mogli wyczekiwać kolejnej sekcji z danego odcinka.

Za produkcję odpowiedzialną jest agencja AHSTORY należąca do Agnieszki Hyży, za reżyserię odpowiada Anna Zofia Powierża. Realizacją projektu kieruje Monika Kazimierczak, która odpowiada za komunikację marki LOVI.

Źródło: LOVI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764