logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Hyży poprowadzi serial dla mam – Lovi Cafe

  PR 21.06.2022, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

A gdyby tak odpowiedzi na najczęściej nurtujące pytania przyszłych i obecnych mam zostały zebrane w jednym miejscu – w formie serialu inspirowanego telewizją śniadaniową na kanale YouTube? LOVI Cafe to przestrzeń, w której eksperci i doświadczone mamy będą się dzielić swoją wiedzą na temat macierzyństwa. Gospodyni  serialu, dziennikarka i mama 7-miesięcznego Leona i 9 letniej Marty, Agnieszka Hyży w rozmowach ze specjalistami i znanymi rodzicami – będzie rozwiewać wątpliwości i mity związane z macierzyństwem i rodzicielstwem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-hyzy-poprowadzi-serial-dla-mam-%E2%80%93-lovi-cafe,396315,artykul.html

Dlaczego powstało LOVI Cafe?

Bycie rodzicem to nieustające wyzwania, ale przede wszystkim ogromna miłość. Miłość, która rośnie z każdym kolejnym dniem. Jest to czas, kiedy wszystko odczuwamy bardziej – bardziej się martwimy, bardziej śmiejemy i przede wszystkim, kochamy najbardziej na świecie. Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” to właśnie kwintesencja tych uczuć. W serialu LOVI Cafe, w którym dowiemy się, kiedy mamy kochają najbardziej, ale także otrzymamy porcję merytorycznej wiedzy o laktacji po cesarskim cięciu czy prawidłowej ścieżce picia.

Formuła programu

Cała formuła serialu oparta jest na czterech sekcjach, z których każda ma nieco inny charakter. Pierwsza z nich to #TEAM LOVI, gdzie pojawia się wyjątkowy gość – znana mama, która dzieli się  swoim doświadczeniem i odpowiada na pytanie: „Kiedy kocha najbardziej?” – to właśnie to pytanie będzie padać w tym programie wiele razy, aby przywołać te najpiękniejsze, najbardziej wzruszające i też najtrudniejsze momenty z życia mamy.

Oczywiście nie zabraknie też dawki merytorycznej wiedzy płynącej od ekspertów. Druga sekcja #EXPERTS LOVI będzie poświęcona rozmowom ze specjalistami  i ich poradom związanym z macierzyństwem. W serialu pojawiać się będzie zarówno ekspertka w dziedzinie laktacji, czyli pierwszy w Polsce coach laktacyjny – Karolina Wyrębek-Urban oraz neurologopeda Magdalena Mazur, która zdradzi tajniki dotyczące wyboru odpowiednich smoczków oraz kubeczków. Eksperci nie tylko odpowiedzą na pytania z #TEAMULOVI, ale również podzielą się swoimi niezawodnymi wskazówkami.

Następnie widzowie zostaną zaproszeni do #STYLE LOVI, czyli do kuchni, gdzie poznają kulinarne inspiracje  dla mam karmiących, czy też dla dzieci. A co ciekawe – właśnie w tej sekcji obalone zostaną  mity związane z jedzeniem w okresie ciąży oraz połogu. Czy w ciąży warto pić bawarkę? Czy orzechy szkodzą kobietom w ciąży? Na te i inne pytania odpowiedzą goście LOVI Cafe.

W ostatniej części - #TALKS LOVI zobaczymy ambasadorkę marki LOVI - Agnieszkę Hyży, która opowie nieco więcej o produktach LOVI, przedstawi ich funkcje i przede wszystkim zdradzi, dlaczego sama z nich korzysta.

Agnieszka Hyży w roli głównej

Agnieszka Hyży w LOVI Cafe da się poznać z różnych stron. Jako doświadczona mama, gdzie rozmawiając z innymi mamami, będzie powoływać się na wspólne doświadczenia, ale również jako dziennikarka, przełamując wraz z gośćmi tematy tabu. To właśnie Agnieszka jako prowadząca LOVI Cafe - nadaje rytm całemu serialowi. Dzieli się z widzami swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi macierzyństwa, a podczas bardzo osobistych rozmów docieka i zadaje dużo ciekawych pytań.

- Już nie mogłam doczekać się momentu, w którym będę mogła pochwalić się informacją o nowym wyjątkowym projekcie LOVI Cafe to dla mnie o tyle świetna przygoda, że występuję tu w swojej ulubionej roli, czyli dziennikarki oraz mamy. Mam nadzieję, że nasze rozmowy w studio będą dawką wiedzy dla obecnych i przyszłych mam, ale także dla osób, które dopiero myślą o powiększaniu rodziny. Często żyjemy w przekonaniach dotyczących wychowania dziecka, jeszcze sprzed kilku dekad. Przez ten czas wszystko się pozmieniało, a większość „złotych rad” stała się w międzyczasie nieaktualne. Dlatego wyszliśmy do mam należących do #teamLOVI z propozycją uaktualnienia porad dotyczących macierzyństwa, ale podanych w luźnej, śniadaniowej formie, która mam nadzieję, sprawi, że spędzimy te 20 minut razem, w super atmosferze. Wiem, że dużo mam ogląda z przyjemnością telewizję śniadaniową, stąd zdecydowaliśmy się na taką formułę serialu - powiedziała Agnieszka Hyży, ambasadorka marki LOVI.

Wyjątkowi goście

Głównym założeniem programu jest to, aby dostarczyć rodzicom wiedzę – zarówno tę ekspercką, jak i tę płynącą z doświadczenia innych mam. Dlatego właśnie w serialu pojawią się mamy, które mają za sobą różne historie i mogą o macierzyństwie powiedzieć wiele. W programie zawitają między innymi: wokalistka Sabina Jeszka oraz aktorki – Monika Mrozowska czy Kamila Kamińska. W jednym z odcinków pojawi się także Katarzyna Błażejewska-Stuhr, która zdradzi widzom tajniki diety mam. Każda z nich jest mamą i codziennie mierzy się z pogodzeniem zwykłych czynności ze swoją zawodową karierą. W dzisiejszych czasach bardzo wiele mam decyduje się na łączenie tych dwóch ról, dlatego tak ważne jest, by o tym głośno mówić. I właśnie o tym między innymi będą rozmowy w LOVI Cafe.

Serial będzie emitowany na kanale YouTube marki LOVI. Powstanie łącznie 6 odcinków. Pierwsze dwa odcinki znajdują się na kanale. Pierwszy z nich porusza tematykę związaną z laktacją i laktatorami. Drugi zaś skupia się na wyborze pierwszego kubka w życiu dziecka, czyli pokazuje nowość od LOVI - pierwszy kubek ze słomką Straw Beginner. Ma on delikatną i giętką słomkę-niekapek, która nie podrażnia podniebienia maluszka i jest łatwa do chwycenia przez dziecko. Odważnik obciążający słomkę podąża za napojem i pozwala na swobodne picie pod każdym kątem, do ostatniej kropli napoju.

Kolejne odcinki będą pojawiać się na kanale raz na cztery tygodnie, ale co tydzień będziemy mogli wyczekiwać kolejnej sekcji z danego odcinka.

Za produkcję odpowiedzialną jest agencja AHSTORY należąca do Agnieszki Hyży, za reżyserię odpowiada Anna Zofia Powierża. Realizacją projektu kieruje Monika Kazimierczak, która odpowiada za komunikację marki LOVI.

Źródło: LOVI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764