logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Kosik zdobyła tytuł AdMana Roku 2015

   07.04.2016, przeczytano 1838 razy
ilustracjastrzałka
fot. Adam Guz, Press

CEO domu mediowego MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik, otrzymała tytuł AdMana Roku 2015. Kosik wygrała branżowy plebiscyt, uzyskując 62 punkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-kosik-zdobyla-tytul-admana-roku-2015,28094,artykul.html

Nominujące agencje w uzasadnieniu jej wyboru na AdMana Roku podkreślały, że to ona kreuje trendy i promuje branżę w polskim biznesie, osiągając imponujące wyniki, które przekładają się na sukces MediaComu. Kosik karierę rozpoczęła w 1993 roku w Optimum Media. MediaCom Warszawa zarządza od 12 lat.

Drugie miejsce (61 punktów) zajęli Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy, właściciele i dyrektorzy kreatywni agencji PZL, a trzecie (58 punktów) Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180 heartbeats + JvM. Tuż za podium znaleźli się Bartek Gołębiowski, partner i dyrektor kreatywny agencji Gong oraz Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group.

W tegorocznym plebiscycie głosowało ponad 80 podmiotów (agencji reklamowych, interaktywnych i domów mediowych). Każdy z nich mógł wskazać od jednego do trzech nominowanych (nie można było oddać głosu na własnych pracowników lub pracowników podmiotów powiązanych strukturalnie z głosującym). Lista nominowanych i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.adman.press.pl.

Wyniki konkursu zostały ogłoszone w czwartek 7 kwietnia w warszawskim klubie Loft44.

W trakcie gali poznaliśmy również wyniki konkursu Grupy RMF i „Press” na najlepszą kreację spotu reklamowego emitowanego w rozgłośniach radiowych w 2015 roku. Pierwsze miejsce zajął spot „#DZIEJESIEWPOLSCE” autorstwa agencji Scholz & Friends Warszawa dla Wirtualnej Polski, drugie „Taktyka – Piesokot” agencji Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland. Ostatnie miejsce na podium zajął spot agencji PZL „PKP «Lokomotywa» Rodzina” dla PKP Intercity SA.

Sponsorem głównym konkursu AdMan Roku 2015 jest Grupa RMF, a partnerami są Wp.pl i Synergic.

Konkurs AdMan Roku od czterech lat organizuje magazyn „Press”. Tytuł przyznawany jest osobie, której zawodowa działalność i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Nagroda przyznawana jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Laureatami poprzednich edycji byli Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy agencji PZL (2012 rok), Marcin Maj z agencji OS3 (2013 rok), Izabela Albrychiewicz z domu mediowego MEC ( 2014 rok).

Źródło: Press

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764