logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Kowalczyk ambasadorką akcji Nestlé Porusza Polskę

  PR 28.06.2017, przeczytano 411 razy
ilustracjastrzałka

Tacy jak my – Agnieszka Kowalczyk, Ania Mitura, Renata Jaszczuk i Jakub Piekarz, czyli pracownicy Nestlé Polska, mają swoje życie zawodowe i rodzinne. Wśród licznych codziennych obowiązków znajdują jednak czas na coś więcej. Zmienili eleganckie obuwie na sportowe buty i wykonali pierwszy krok do zdrowszej przyszłości. Biegają, grają w tenisa i w siatkówkę. Teraz jako ambasadorzy akcji „Nestlé Porusza Polskę” przekonują Polaków, że aby żyć zdrowiej, nie trzeba być wyczynowym sportowcem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-kowalczyk-ambasadorka-akcji-nestl%C3%A9-porusza-polske,32960,artykul.html

Przygoda Agnieszki Kowalczyk z Działu Kontrolingu Sprzedaży w Nestlé Polska oraz ambasadorki tegorocznej edycji akcji „Nestlé porusza Polskę”, ze sportem zaczęła się 6 lat temu, gdy postanowiła wystartować w Półmaratonie Warszawskim 2011. Emocje związane z ukończeniem biegu były tak ogromne, że postanowiła rozwinąć tę pasję. Bieganie stało się dla niej świetnym sposobem na zrelaksowanie się, poprawę humoru i podniesienie poczucia własnej wartości. Jak sama mówi, tę dyscyplinę sportu można uprawiać o każdej porze roku, na dowolnym dystansie i swoim własnym tempie – biegać może każdy.

Agnieszka uwielbia startować w imprezach biegowych i spotykać pozytywnie zakręconych bieganiem ludzi. Poprzez udział w takich wydarzeniach realizuje swoje dwie pasje: podróżowanie i sport.

W ubiegłym roku biegaczka uczestniczyła w maratonach w Rzymie i Berlinie. Jej największym sportowym osiągnieciem jest zeszłoroczne złamanie symbolicznych 3 godzin w maratonie w stolicy Niemiec. Jednak to nie jedyny jej sukces. W Półmaratonie Powiatu Warszawskiego w 2016 roku zajęła 3 miejsce, zaraz za zawodniczkami z Kenii, a podczas Biegu 4F Piątki Praskiej 2016 stanęła na podium koło triumfującej Iwony Lewandowskiej, Reprezentantki Polski podczas Olimpiady w Londynie i Rio. Jej marzeniem jest wygrana w Wings for life Run – międzynarodowym biegu charytatywnym, którego celem jest przebiegnięcie jak największej liczby kilometrów zanim uczestnika dogoni symboliczna meta w postaci samochodu technicznego „ścigającego biegaczy”.

W tegorocznej edycji biegu, w której Agnieszka uczestniczyła po raz pierwszy, udało jej się „uciekać” przez 45,5 km, dzięki czemu zajęła 4. miejsce wśród kobiet w Polsce i 36. na świecie.

Pasja i zaangażowanie Agnieszki Kowalczyk spowodowały, że spośród wszystkich pracowników firmy Nestlé Polska, to ona dołączyła do grona ambasadorów akcji „Nestlé porusza Polskę”, której celem jest zachęcanie Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego, niezależnie od wieku. By zdrowiej żyć, nie trzeba być wyczynowym sportowcem – wystarczy 15 minut spaceru dziennie lub wybranie schodów zamiast windy – nawet najmniejsze zmiany nawyków mogą wiele zmienić i sprawić wiele radości.

– Jest bardzo dużo aktywności, które można wykonywać wraz ze znajomymi czy rodziną. Zabierając dzieci na spacer, wycieczkę rowerową po lesie czy wykonując ćwiczenia na siłowni plenerowej, można im pokazać, że nie tylko gra na komputerze jest ciekawa, ale również aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. To jeden z celów, jaki przyświeca akcji „Nestlé porusza Polskę”, której mam zaszczyt być ambasadorką. Podobnie jak w przypadku mojego biegania, na siłowni zewnętrznej każda osoba, niezależnie od wieku, umiejętności i zasobności portfela, może poprawić swoją kondycję, odprężyć się, ale przede wszystkim świetnie bawić w towarzystwie innych ćwiczących – mówi Agnieszka Kowalczyk, biegaczka oraz ambasadorka tegorocznej edycji akcji Nestlé porusza Polskę.

„Nestlé Porusza Polskę” to jeden z programów Nestlé, dzięki któremu firma realizuje swój cel: podnoszenie jakości życia i dążenie do lepszej przyszłości oraz wspiera zdrowy i pogodny styl życia. W ramach pierwszej edycji akcji „Nestlé porusza Polskę” wybudowano aż 16 siłowni na świeżym powietrzu, po jednej w każdym województwie. Obiekty zostały zaopatrzone w profesjonalne sprzęty, umożliwiające wykonywanie zróżnicowanych ćwiczeń. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów. W całym kraju można głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych do konkursu przez gminy. Tak jak w ubiegłym roku, z każdego województwa zostanie wybrana jedna lokalizacja z największą liczbą głosów. Głosowanie potrwa do 30 czerwca.

Źródło: Nestlé

www.nestle.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764