logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Piotrowska w More Communications Agency

  PR 06.10.2020, przeczytano 963 razy
ilustracja

Do zespołu more communications agency dołączyła Agnieszka Piotrowska, która będzie odpowiadała za realizację działań z zakresu influencer marketingu, w tym planowanie oraz zarządzanie kampaniami z twórcami, a także rozwijanie agencyjnych kompetencji w tym obszarze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-piotrowska-w-more-communications-agency,388667,artykul.html

Swoje zawodowe doświadczenie zdobywała początkowo w firmie Mediakraft. Następnie zasiliła zespół sieci partnerskiej zrzeszającej twórców – Epic Makers, gdzie prowadziła kampanie influencerskie oraz wspierała twórców w rozwijaniu i optymalizacji ich kanałów.

W latach 2018-2019, pracując w grupie LTTM zajmowała się kompleksową obsługą kampanii z zakresu influencer marketingu oraz managementem topowych internetowych twórców, którym doradzała zarówno w zakresie wizerunkowym, jak i tworzonego contentu. Współpracowała z influencerami również przy produkcji materiałów video na największe polskie kanały brandowe z branż FMCG i beauty. W dziale Client Service pracowała przy projektach z związanych z branżą technologiczną. W 2020 r. związana była z grupą Mediacore, współtworząc dział influencer marketingu.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764