logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Prachniak, Zastępca Dyrektora ds. Programowych TVP Sport

  PR 08.09.2024, przeczytano 235 razy
ilustracja

Z początkiem września br. Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-prachniak%2C-zastepca-dyrektora-ds.-programowych-tvp-sport,405573,artykul.html

Dotychczas (od kwietnia br.) Agnieszka Prachniak zajmowała stanowisko Kierownika Redakcji Informacji i Mediów Interaktywnych w TVP Sport. Przed rozpoczęciem pracy w Telewizji Polskiej przez ponad 2,5 roku pracowała w Kanale Sportowym, gdzie odpowiadała za rozwój biznesu. Wcześniej zarządzała działem marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej (PZPN).

Agnieszka Prachniak jest absolwentką studiów Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim oraz Strategic Management na Akademii Leona Koźmińskiego. Była także członkiem Komisji ds. Marketingu UEFA, a jej kompetencje w obszarze zarządzania sportem potwierdza dyplom UEFA Certificate in Football Management.

Dyrektorem TVP Sport jest Jakub Kwiatkowski.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Damian Siemkowicz na czele VML Production HUB
Z początkiem października Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director. 
Piotr Maciejczyk wspiera strategię w LoveBrands Group
LoveBrands Group nie jest agencją badawczą, a jednak rocznie, we współpracy z SW Research, realizuje kilkanaście badań opinii. Dlaczego? Bo wierzy, że najlepsze strategie powstają w oparciu o analizę twardych danych, a właściwe wnioski umożliwiają tworzenie trafnych insightów. Teraz w procesie pozyskiwania i analizy danych agencję wspierać będzie Piotr Maciejczyk,...
Agencja hoh wzmacnia zespół
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
Nikodem Sarna dołącza do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of MarTech & CX.
Awanse w Havas PR Warsaw
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów, awansując trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764