logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Radwańska nową ambasadorką marki Wasa

  PR 06.02.2020, przeczytano 815 razy
ilustracjastrzałka

Marka Wasa, będąca częścią portfolio firmy Barilla, krajowy lider sprzedaży pieczywa chrupkiego, ogłosiła nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką w historii i zarazem jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnie przedstawicielek rodzimego sportu – Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki rozpoczną się 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-radwanska-nowa-ambasadorka-marki-wasa,385586,artykul.html

Wspólne wartości ambasadorki z marką

Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę Wasa z pewnością nie jest przypadkowy. Jako ikona zdrowego stylu życia, polska legenda tenisa idealnie wpisuje się w filozofię marki.

- Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla.

Z racji bogatego portfolio, produkty marki Wasa to sprawdzony wybór na wiele różnych okazji. Poszczególne warianty charakteryzują się kluczowymi dla prawidłowego odżywiania benefitami: są pełnoziarniste, bogate w błonnik oraz stanowią doskonałe źródło składników mineralnych, co jest bardzo istotne w diecie sportowca, ale nie tylko.

- Mimo że oficjalnie zakończyłam karierę sportową, wciąż zwracam bardzo dużą uwagę na jakość i skład spożywanych produktów – mówi Agnieszka Radwańska. - Wasa to marka, która idealnie odpowiada na potrzeby osób, takich jak ja, dla których zbilansowana dieta jest bardzo ważna – dodaje.

Współpraca między marką Wasa oraz Agnieszką Radwańską będzie wspierana w ramach działań komunikacyjnych oraz handlowych od 7 lutego. Zaplanowano m.in. kampanię digitalową i konkursy konsumenckie.

Podmioty zaangażowane w kampanię

Za kreację oraz materiały in-store odpowiada agencja Fortis. Kreację materiałów video oraz aktywację i wsparcie na platformach social media powierzono F11. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja OMD.

Źródło: Barilla

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764