logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl

  PR 13.06.2017, przeczytano 558 razy

1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl - m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-siuzdak-dyrektorem-ds.-wzrostu-biznesu-contentowego-w-gazeta.pl,32792,artykul.html

Jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego portalu Agnieszka Siuzdak odpowiada również za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).

- Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów. Powierzamy to ważne zadanie w najlepsze ręce - jestem przekonany, że energia, skuteczność i świetne umiejętności menedżerskie Agnieszki Siuzdak pozwolą naszym serwisom i biznesom rosnąć w jeszcze szybszym tempie - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się licznymi projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Ponad 2,2 mln złotych z „Reklamy Dzieciom” w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln złotych, czyli o niemal 600 tys. złotych więcej niż w 2023 roku. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024, tuż po programie informacyjnym „19.30”.
Nowy redaktor naczelny serwisów i tytułów Nasze Miasto
Marek Majewski jest związany z Polska Press Grupą od 2010 roku i posiada bogate doświadczenie dziennikarskie. W przeszłości pełnił funkcję redaktora i wydawcy serwisu Polskatimes.pl, a następnie portalu i.pl. Współpracował również z redakcją serwisu "Warszawa Nasze Miasto". Ponadto od stycznia 2024 roku kieruje również centralną redakcją...
Marcin Goralewski na liście TOP30 portalu Wirtualne Media
Wirtualnemedia.pl - największy polski portal informacyjny poświęcony mediom, reklamie, nowym technologiom i PR, po raz pierwszy opublikował zestawienie TOP 30. Wskazano w nim osoby ze świata mediów, które szczególnie liczyły się w 2024 roku i z rozpędem wchodzą w 2025 rok. W kategorii “Twórcy” (ludzie mediów, którzy swoimi...
Raport Zespołu ds. Dezinformacji Komisji ds. badania wpływów rosyjskich i białoruskich
Przeciwdziałanie zagrożeniom dezinformacyjnym pochodzącym ze strony Rosji i Białorusi było niewystarczające, doraźne, niespójne, nierzadko pozorowane. Nie miało charakteru długofalowego i systemowego – ustaliła Komisja ds. badania wpływów rosyjskich i białoruskich, którą kieruje szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego gen. bryg. dr hab. Jarosław Stróżyk.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764