logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl

  PR 13.06.2017, przeczytano 527 razy

1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl - m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-siuzdak-dyrektorem-ds.-wzrostu-biznesu-contentowego-w-gazeta.pl,32792,artykul.html

Jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego portalu Agnieszka Siuzdak odpowiada również za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).

- Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów. Powierzamy to ważne zadanie w najlepsze ręce - jestem przekonany, że energia, skuteczność i świetne umiejętności menedżerskie Agnieszki Siuzdak pozwolą naszym serwisom i biznesom rosnąć w jeszcze szybszym tempie - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się licznymi projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764