logo
WIADOMOŚCI

Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2017, przeczytano 205 razy

1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl - m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-siuzdak-dyrektorem-ds.-wzrostu-biznesu-contentowego-w-gazeta.pl,32792,artykul.html

Jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego portalu Agnieszka Siuzdak odpowiada również za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).

- Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów. Powierzamy to ważne zadanie w najlepsze ręce - jestem przekonany, że energia, skuteczność i świetne umiejętności menedżerskie Agnieszki Siuzdak pozwolą naszym serwisom i biznesom rosnąć w jeszcze szybszym tempie - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się licznymi projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
poniedziałek 21.05.2018, 148 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone