logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Skowrońska w Man On The Moon

  PR 15.01.2020, przeczytano 986 razy
ilustracja

Do zespołu Man on the Moon – agencji konsultingu w obszarze HR – dołączyła Agnieszka Skowrońska, obejmując stanowisko Recruitment Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-skowronska-w-man-on-the-moon,385334,artykul.html

Skowrońska posiada 10-letnie doświadczenie w agencjach rekrutacyjnych Executive Search, doradzając klientom m.in. z sektorów: FMCG, retail, pharma, e-commerce, finance & banking, IT, automotive, oraz startupom technologicznym – zarówno w Polsce, jak i na terenie Europy. Bezpośrednio przed dołączeniem do Man on the Moon przez ponad dwa lata pracowała w Accord Group, zajmując stanowisko Senior Associate, a następnie Konsultanta oraz deputy Head of Operations.

Od blisko 9 lat rozpoznaje i wspiera potencjał, który tkwi w ludziach, nieustająco zaintrygowana niepowtarzalnością każdej osoby. Uważa, że ma najbardziej inspirującą pracę na świecie, bo opiera się na odkrywaniu i znajdowaniu talentów poprzez rozmowy, od których nie raz „wszystko się zaczęło”. Potrafi odnaleźć związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie rożne, za co cenią ją klienci, kandydaci oraz przyjaciele.

- Oczekiwania naszych klientów dotyczące procesu rekrutacji i samych kandydatów są coraz wyższe, coraz bardziej specjalistyczne i różnorodne, dlatego podjęliśmy decyzję o wydzieleniu usług rekrutacyjnych pod skrzydłami Agnieszki – komentuje Wiktoria Danielewska, CEO Man on the Moon.

W Man on the Moon Agnieszka Skowrońska będzie odpowiedzialna za rozwijanie zespołu rekrutacyjnego, pozyskiwanie nowych talentów dla klientów Man on the Moon oraz budowanie pozytywnego Candidate Experience.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764