logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023

  PR 23.09.2021, przeczytano 779 razy
ilustracja

W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-sora-prezeska-zarzadu-iaa-polska%2C-kadencja-2021-2023,393107,artykul.html

Agnieszka Sora w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE. Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od 4 lat członkini Zarządu IAA Polska, w latach 2017 – 02.2021 Prezes OFBOR.  Wielokrotnie członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Wise & Young.  

- Elastyczność, otwartość, współpraca na rzecz szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej to moje credo. W nowej kadencji IAA Polska planuję kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy, pozycjonowanie IAA jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków. Wierzę, że wspólnie z Zarządem wypracujemy nowe inicjatywy, w tym np. wizję 2025 czy nowe formy środowiskowej współpracy – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

W składzie nowo wybranego Zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów - Dorota N. Haller, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska, Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu mBank S.A. oraz Michał Sobolewski, Doradca Prezesa, Polkomtel; z kurii mediów - Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland, Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG oraz Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu, TVN Grupa Discovery, zaś z kurii professional services - Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, Igor Kaleński, Prezes Grupy BBDO w Polsce oraz Global E-commerce Lead w Molecular BBDO oraz Agnieszka Sora - Regional Consulting Lead NCE Gfk.

Do Rady Nadzorczej IAA Polska wybrani zostali: Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A., Rafał Gontarz, Menadżer Zespołu Komunikacji Marketingowej UPC Polska, Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat, Paweł Kowalewski, Vice President IAA Global/ Prezes Zarządu Communication Unlimited, Jacek Olechowski, Founder & CEO Mediacap SA oraz Jakub Potrzebowski, Founding Partner Group One, Małgorzata Rokita, CMO P&G, Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agency Partnerships, Facebook CEE & Russia oraz Donata Wolińska, CMO, L’Oreal Poland Baltic HUB.

Sąd Dyscyplinarny IAA Polska w najbliższej kadencji tworzyć będą: Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK, Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu Pike.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764