logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Sosnowska CEO agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 22.08.2018, przeczytano 1579 razy

Agnieszka Sosnowska, dotychczas Account Director w agencji Biuro Podróży Reklamy, zostaje szefową tej agencji, obejmując stanowisko CEO & Partner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-sosnowska-ceo-agencji-biuro-podrozy-reklamy,37651,artykul.html

Robert Sosnowski, dotychczasowy Managing Director agencji i jej założyciel, pozostanie w agencji jako CVO i Partner, jednak stopniowo będzie przekazywał większość swoich obowiązków managerskich Agnieszce Sosnowskiej (która jest jego siostrą).

- Będzie się to odbywać ewolucyjnie, ale docelowo, w perspektywie kilku miesięcy chciałbym zrezygnować z ok. 80 proc. obowiązków definiujących moje dzisiejsze zaangażowanie w agencję Biuro Podróży Reklamy. Zamierzam zdecydowanie bardziej skoncentrować się na zbudowaniu Grupy wokół Biura Podróży Reklamy, oraz wyznaczaniu nowych kierunków rozwoju dla spółek, które tę grupę będą tworzyć. Rynek reklamy zmienia się coraz bardziej dynamicznie, presja digitalu na resztę branży jest coraz silniejsza, i moim zdaniem jest to otoczenie rynkowe w którym trzeba iść do przodu, wkraczać w nowe obszary. Stąd nasza decyzja o przekazaniu zarządzania agencją w ręce Agnieszki - komentuje Robert Sosnowski.

Agnieszka Sosnowska pracuje w agencji Biuro Podróży Reklamy od 2009 r., początkowo jako Account Manager, następnie Senior Account Manager, a od 2013 r. jako Account Director. Karierę w branży reklamowej rozpoczynała w 1999 r. w firmie reklamy zewnętrznej Hator.

Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologia, studiów podyplomowych w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa na kierunku Dziennikarstwo - Fotografia w Nowych Mediach oraz studiów na wydziale Behavioral and Social Science chicagowskiego East-West University.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764