logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies

  PR 27.06.2022, przeczytano 312 razy

Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-stefaniuk-dolacza-do-icon-strategies,396408,artykul.html

Agnieszka Stefaniuk ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży public relations. Od 2018 roku odpowiadała za działania komunikacyjne w Polsce i Europie producenta fotelików dziecięcych Avionaut.

Wcześniej przez ponad siedem lat współodpowiadała za działania komunikacyjne Miasta Gliwice. Zdobywała również doświadczenia w agencjach PR, a także – po stronie redakcyjnej – w portalu Interia.pl.

Agnieszka Stefaniuk jest absolwentką Uniwersytetu Sląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym ukończyła studia podyplomowe w zakresie public relations.

– Agnieszka wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w obszarze PR, również międzynarodowe, które jestem przekonany będzie procentować w obszarze doradztwa strategicznego dla naszych klientów. Dogłębne zrozumienie procesów komunikacyjnych i decyzyjnych w samorządach, to ta część kompetencji Agnieszki, która będzie nieocenionym wsparciem przy prowadzonych przez nas w coraz większej skali projektach w zakresie public affairs – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Źródło: Icon Strategies

www.iconstrategies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764