logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies

  PR 27.06.2022, przeczytano 655 razy

Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-stefaniuk-dolacza-do-icon-strategies,396408,artykul.html

Agnieszka Stefaniuk ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży public relations. Od 2018 roku odpowiadała za działania komunikacyjne w Polsce i Europie producenta fotelików dziecięcych Avionaut.

Wcześniej przez ponad siedem lat współodpowiadała za działania komunikacyjne Miasta Gliwice. Zdobywała również doświadczenia w agencjach PR, a także – po stronie redakcyjnej – w portalu Interia.pl.

Agnieszka Stefaniuk jest absolwentką Uniwersytetu Sląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym ukończyła studia podyplomowe w zakresie public relations.

– Agnieszka wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w obszarze PR, również międzynarodowe, które jestem przekonany będzie procentować w obszarze doradztwa strategicznego dla naszych klientów. Dogłębne zrozumienie procesów komunikacyjnych i decyzyjnych w samorządach, to ta część kompetencji Agnieszki, która będzie nieocenionym wsparciem przy prowadzonych przez nas w coraz większej skali projektach w zakresie public affairs – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Źródło: Icon Strategies

www.iconstrategies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764