logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media Holdings

  PR 11.03.2019, przeczytano 529 razy

Z początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABI Media Holdings. Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-swierczewska-na-czele-sprzedazy-w-abi-media-holdings,381590,artykul.html

Agnieszka Świerczewska z branżą reklamy związana jest od blisko 20 lat. Wcześniej była związana z czołowymi agencjami na managerskich stanowiskach. W News Outdoor Poland pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do 2010 roku. Następnie w Cityboard Media zarządzała działem New Business, w ostatnich latach pracowała na stanowisku Key Account Manager w Agencji Clickad S.A, gdzie była odpowiedzialna za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.

- ABI Media jest rozwijającym się, innowacyjnym partnerem reklamowym z szeroką paletą ciekawych, skutecznych, autorskich rozwiązań, opartych na nowych technologiach. Możliwości płynące z wykorzystywania tych pomysłów do promocji marek i produktów mogą przynieść klientom wiele korzyści. Dlatego chcę, aby stały się one wizytówką firmy. Realizacja tego celu będzie szła w parze z rozwojem pionu sprzedaży i wykorzystaniem nowych kanałów dystrybucji - mówi Agnieszka Świerczewska.

Zgodnie z sukcesywną realizacją planów rozwoju i implementacji nowych produktów i kanałów sprzedaży ABI Media Holding, Agnieszka Świerczewska odpowiada za działania komercyjne w sektorze Digital, outdooru i DOOH

- Agnieszka Świerczewska jest cenionym specjalistą na rynku reklamy od wielu lat. Sukcesywny rozwój grupy ABI Media Holdings oraz konsekwentna implementacja nowych produktów wymaga zaangażowania najbardziej doświadczonych managerów. Nowa dyrektor nie tylko spełnia te najwyższe wymagania, ale również doskonale wpisuje się w wizję rozwoju grupy – mówi Dorota Tymińska, CEO ABI Media Holdings.

Źródło: ABI Media Holdings

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764