logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media Holdings

  PR 11.03.2019, przeczytano 308 razy

Z początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABI Media Holdings. Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-swierczewska-na-czele-sprzedazy-w-abi-media-holdings,381590,artykul.html

Agnieszka Świerczewska z branżą reklamy związana jest od blisko 20 lat. Wcześniej była związana z czołowymi agencjami na managerskich stanowiskach. W News Outdoor Poland pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do 2010 roku. Następnie w Cityboard Media zarządzała działem New Business, w ostatnich latach pracowała na stanowisku Key Account Manager w Agencji Clickad S.A, gdzie była odpowiedzialna za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.

- ABI Media jest rozwijającym się, innowacyjnym partnerem reklamowym z szeroką paletą ciekawych, skutecznych, autorskich rozwiązań, opartych na nowych technologiach. Możliwości płynące z wykorzystywania tych pomysłów do promocji marek i produktów mogą przynieść klientom wiele korzyści. Dlatego chcę, aby stały się one wizytówką firmy. Realizacja tego celu będzie szła w parze z rozwojem pionu sprzedaży i wykorzystaniem nowych kanałów dystrybucji - mówi Agnieszka Świerczewska.

Zgodnie z sukcesywną realizacją planów rozwoju i implementacji nowych produktów i kanałów sprzedaży ABI Media Holding, Agnieszka Świerczewska odpowiada za działania komercyjne w sektorze Digital, outdooru i DOOH

- Agnieszka Świerczewska jest cenionym specjalistą na rynku reklamy od wielu lat. Sukcesywny rozwój grupy ABI Media Holdings oraz konsekwentna implementacja nowych produktów wymaga zaangażowania najbardziej doświadczonych managerów. Nowa dyrektor nie tylko spełnia te najwyższe wymagania, ale również doskonale wpisuje się w wizję rozwoju grupy – mówi Dorota Tymińska, CEO ABI Media Holdings.

Źródło: ABI Media Holdings

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764