logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media Holdings

  PR 11.03.2019, przeczytano 160 razy

Z początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABI Media Holdings. Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-swierczewska-na-czele-sprzedazy-w-abi-media-holdings,381590,artykul.html

Agnieszka Świerczewska z branżą reklamy związana jest od blisko 20 lat. Wcześniej była związana z czołowymi agencjami na managerskich stanowiskach. W News Outdoor Poland pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do 2010 roku. Następnie w Cityboard Media zarządzała działem New Business, w ostatnich latach pracowała na stanowisku Key Account Manager w Agencji Clickad S.A, gdzie była odpowiedzialna za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.

- ABI Media jest rozwijającym się, innowacyjnym partnerem reklamowym z szeroką paletą ciekawych, skutecznych, autorskich rozwiązań, opartych na nowych technologiach. Możliwości płynące z wykorzystywania tych pomysłów do promocji marek i produktów mogą przynieść klientom wiele korzyści. Dlatego chcę, aby stały się one wizytówką firmy. Realizacja tego celu będzie szła w parze z rozwojem pionu sprzedaży i wykorzystaniem nowych kanałów dystrybucji - mówi Agnieszka Świerczewska.

Zgodnie z sukcesywną realizacją planów rozwoju i implementacji nowych produktów i kanałów sprzedaży ABI Media Holding, Agnieszka Świerczewska odpowiada za działania komercyjne w sektorze Digital, outdooru i DOOH

- Agnieszka Świerczewska jest cenionym specjalistą na rynku reklamy od wielu lat. Sukcesywny rozwój grupy ABI Media Holdings oraz konsekwentna implementacja nowych produktów wymaga zaangażowania najbardziej doświadczonych managerów. Nowa dyrektor nie tylko spełnia te najwyższe wymagania, ale również doskonale wpisuje się w wizję rozwoju grupy – mówi Dorota Tymińska, CEO ABI Media Holdings.

Źródło: ABI Media Holdings

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
Grzegorz Kalinowski: Media obrosły masą showmanów i mediaworkerów
Media zmierzają dziś w stronę show-biznesu – uważa pisarz. Jego zdaniem solidnych dziennikarzy coraz mocniej wypierają showmani i mediaworkerzy, co odbija się na jakości przekazu medialnego. Według niego na przestrzeni jego trwającej ponaddwadzieścia lat kariery zawodowej polskie media ulegały znacznym przemianom.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieście nie przychylił się do wniosku prokuratury o zastosowaniu wobec mnie środka zapobiegawczego w postaci bezwzględnego tymczasowego aresztu i ustanowił możliwość opuszczenia aresztu za kaucja. Chcę podkreślić, że zawsze działałem w ramach i na podstawie prawa, czego dowiodę. Zarzuty, które mi postawiono są bezzasadne.
Inea wprowadza Eleven Sports 1 w 4K
INEA rozwija platformę telewizyjną HIWAY, wprowadzając drugi kanał w jakości 4K – Eleven Sports 1. Do końca marca będzie on dostępny dla wszystkich klientów HIWAY TV, a od 1 kwietnia dla klientów najwyższego pakietu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764