logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited

  PR 02.07.2020, przeczytano 155 razy
ilustracja

Z dniem 1.08.2020 do zespołu agencji Communication Unlimited dołącza Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu, PR, promocji oraz budowy marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-szlaska-dolacza-do-agencji-communication-unlimited,387631,artykul.html

Agnieszka Szlaska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. W Communication Unlimited, jako Head of PR odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami. Wcześniej przez 7 lat była Dyrektorem Komunikacji i Promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była Dyrektorem Promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była Dyrektorem Marketingu AWR Wprost tworząc strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji. Od 2016 roku jest członkiem Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764