logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora Custom Publishing dla firmy Black Red White

  PR 10.08.2017, przeczytano 624 razy
ilustracjastrzałka

Premierę miał właśnie wyjątkowy "Katalog mebli minimalistycznych PIĘKNO JEST PROSTE", który został w całości Zespół Agora Custom Publishing był odpowiedzialny za koncepcję fotograficzną, graficzną i redakcyjną najnowszego katalogu Black Red White, który prezentuje aktualną kolekcję marki odbiegającą charakterem od wcześniej prezentowanych produktów. To niepowtarzalne 84- stronnicowe wydanie jest skierowane do osób poszukujących inspiracji do nowoczesnej aranżacji wnętrz.stworzony przez zespół Agora Custom Publishing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agora-custom-publishing-dla-firmy-black-red-white,33378,artykul.html

W katalogu zaprezentowano meble bezpośrednio w studiu fotograficznym, a nie jak zazwyczaj - w przestrzeni zaaranżowanej, tak żeby wyglądała jak wnętrze prawdziwego mieszkania czy domu. Wybrane produkty z kolekcji mebli minimalistycznych zostały zaprezentowane w surowej przestrzeni - na tle białej ściany czy betonowego podłoża. Zdjęcia prezentują detale produktów, a z opisów można dowiedzieć się więcej na temat najważniejszych cech i funkcjonalności mebli. Koncepcja graficzna katalogu silnie nawiązuje do kolorów mebli i ich charakteru, a dla wygody oglądających wydanie zostało podzielone na rozdziały odpowiadające poszczególnym kolekcjom z dodatkowymi rozdziałami poświęconymi sofom i elementom systemów meblowych.

Zespół Agora Custom Publishing był również odpowiedzialny za przygotowanie spójnych materiałów POS (m.in. plakatów informacyjnych w sklepach), które można znaleźć w salonach Black Red White. Oficjalna premiera kolekcji mebli minimalistycznych odbyła się 31 lipca br., a już następnego dnia meble były dostępne w sprzedaży.

Zespół Agora Custom Publishing przygotował również treści do „Katalogu rodzinnych wnętrz” marki Black Red White, który w prezencie otrzymali czytelnicy „Czterech Kątów” wraz z ostatnim wrześniowym wydaniem miesięcznika. 412-stronnicowe wydanie prezentuje kolekcję mebli na sezon 2017/2018, m.in. do pokoju dziennego, jadalni, pokoju młodzieżowego, sypialni, garderoby i przedpokoju. Klienci marki znajdą w nim opisy wszystkich dostępnych kolekcji wraz z poradami dotyczącymi wystroju wnętrz.

Źródło: Agora Custom Publishing

www.agoracp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764