logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora doceniona za cyfrowy rozwój w raporcie „Wydawcy 2021” „Media&Marketing Polska”

  PR 11.05.2021, przeczytano 224 razy

W najnowszym raporcie „Media&Marketing Polska” poświęconym wydawcom Agora otrzymała wyróżnienie za rozwój „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl i Gazeta.pl - „liderów kontentu”. Zespoły spółki zostały docenione za działania podjęte w 2020 r., które zapewniły czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty i oferty wysokiej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agora-doceniona-za-cyfrowy-rozwoj-w-raporcie-_wydawcy-2021_-_mediaandmarketing-polska_,391411,artykul.html

2020 rok był dla wydawców szczególnie trudny. Mierzyli się oni nie tylko z dotychczasowymi niekorzystnymi trendami, ale też nowymi wyzwaniami związanymi z pandemią COVID-19. Działania podmiotów na rynku wydawniczym w minionych 12 miesiącach podsumowała redakcja „Media&Marketing Polska” w specjalnym raporcie „Wydawcy 2021”.  

Wyróżnienie w tej publikacji otrzymała Agora, wydawca „Gazety Wyborczej", serwisu Wyborcza.pl i portalu Gazeta.pl. Marki te zostały określone jako "liderzy kontentu" w Polsce.

Redakcja magazynu zwróciła uwagę m.in. na istotny rozwój tradycyjnej i cyfrowej oferty „Gazety Wyborczej", dzięki czemu na koniec 2020 r. liczba sprzedanych przez nią subskrypcji Wyborcza.pl wyniosła blisko 260 tys. Pod tym względem „Wyborcza" zajmuje 11. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych wg FIPP, a w rankingu światowym ma 24. lokatę. Serwis Wyborcza.pl zwiększył też liczbę użytkowników i odsłon, a w obszarze reklamowym uruchomił Content Categories - unikalne narzędzie na rynku, które umożliwia efektywną emisję reklam w kategoriach tematycznych.

Z kolei Gazeta.pl w 2020 r. pracowała przede wszystkim nad budowaniem zasięgu, pogłębiając bliskość z użytkownikami, przygotowując jakościowe treści i angażując się w różnego rodzaju akcje społeczne. Mocno postawiła na wzmocnienie serwisów z obszaru sportu, motoryzacji i zakupów - Sport.pl z odrębną redakcją sportową, Moto.pl z własną redakcją i Avanti24.pl z prężnie działającym marketplace'em. W sferze reklamowej istotnym projektem Gazeta.pl było przeprowadzenie wraz z partnerami pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie skutecznej kampanii wykorzystującej do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party.

- Jesteśmy pod wrażeniem rozwoju, jaki w ostatnim roku wykonały teamy skupione wokół marek Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl oraz Gazeta.pl. Mamy nadzieję, że nie zabraknie obu zespołom energii do działania i w tym roku - podsumowali swoją ocenę twórcy raportu z redakcji „Media&Marketing Polska”.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi wydawców. Obecna edycja ukazała się w 5. numerze magazynu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764