logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora doceniona za cyfrowy rozwój w raporcie „Wydawcy 2021” „Media&Marketing Polska”

  PR 11.05.2021, przeczytano 225 razy

W najnowszym raporcie „Media&Marketing Polska” poświęconym wydawcom Agora otrzymała wyróżnienie za rozwój „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl i Gazeta.pl - „liderów kontentu”. Zespoły spółki zostały docenione za działania podjęte w 2020 r., które zapewniły czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty i oferty wysokiej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agora-doceniona-za-cyfrowy-rozwoj-w-raporcie-_wydawcy-2021_-_mediaandmarketing-polska_,391411,artykul.html

2020 rok był dla wydawców szczególnie trudny. Mierzyli się oni nie tylko z dotychczasowymi niekorzystnymi trendami, ale też nowymi wyzwaniami związanymi z pandemią COVID-19. Działania podmiotów na rynku wydawniczym w minionych 12 miesiącach podsumowała redakcja „Media&Marketing Polska” w specjalnym raporcie „Wydawcy 2021”.  

Wyróżnienie w tej publikacji otrzymała Agora, wydawca „Gazety Wyborczej", serwisu Wyborcza.pl i portalu Gazeta.pl. Marki te zostały określone jako "liderzy kontentu" w Polsce.

Redakcja magazynu zwróciła uwagę m.in. na istotny rozwój tradycyjnej i cyfrowej oferty „Gazety Wyborczej", dzięki czemu na koniec 2020 r. liczba sprzedanych przez nią subskrypcji Wyborcza.pl wyniosła blisko 260 tys. Pod tym względem „Wyborcza" zajmuje 11. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych wg FIPP, a w rankingu światowym ma 24. lokatę. Serwis Wyborcza.pl zwiększył też liczbę użytkowników i odsłon, a w obszarze reklamowym uruchomił Content Categories - unikalne narzędzie na rynku, które umożliwia efektywną emisję reklam w kategoriach tematycznych.

Z kolei Gazeta.pl w 2020 r. pracowała przede wszystkim nad budowaniem zasięgu, pogłębiając bliskość z użytkownikami, przygotowując jakościowe treści i angażując się w różnego rodzaju akcje społeczne. Mocno postawiła na wzmocnienie serwisów z obszaru sportu, motoryzacji i zakupów - Sport.pl z odrębną redakcją sportową, Moto.pl z własną redakcją i Avanti24.pl z prężnie działającym marketplace'em. W sferze reklamowej istotnym projektem Gazeta.pl było przeprowadzenie wraz z partnerami pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie skutecznej kampanii wykorzystującej do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party.

- Jesteśmy pod wrażeniem rozwoju, jaki w ostatnim roku wykonały teamy skupione wokół marek Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl oraz Gazeta.pl. Mamy nadzieję, że nie zabraknie obu zespołom energii do działania i w tym roku - podsumowali swoją ocenę twórcy raportu z redakcji „Media&Marketing Polska”.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi wydawców. Obecna edycja ukazała się w 5. numerze magazynu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764