logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora wśród najbardziej świadomych klimatycznie spółek na GPW

  PR 28.11.2023, przeczytano 370 razy
ilustracja

W listopadzie br. Agora otrzymała tytuł „Spółki Świadomej Klimatycznie 2023” w ramach 5. edycji Badania Świadomości Klimatycznej Spółek przeprowadzonego m.in. przez Fundację Standardów Raportowania w Polsce oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tym roku po raz kolejny firma znalazła się w czołówce zestawienia – zdobywając 8,67 punktów na 10 – i uzyskała najlepszy wynik spośród notowanych spółek medialnych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agora-wsrod-najbardziej-swiadomych-klimatycznie%E2%80%AFspolek-na-gpw,402252,artykul.html

W ramach 5. edycji Badania Świadomości Klimatycznej Spółek(ang. Corporate Climate Crisis AwarenessStudy) w 2023 r. tytuł „Spółki Świadomej Klimatycznie” otrzymało 38 przedsiębiorstw.  Inicjatorami badania są Fundacja Standardów Raportowania, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz Bureau Veritas Polska, a jego partnerami wspierającymi: MATERIALITY i Energopomiar.  

Wśród najlepiej ocenionych spółek po raz trzeci znalazła się Agora z wynikiem 8,67 punktów. Firma w ciągu ostatnich dwóch lat zaliczyła znaczący awans – w poprzedniej edycji miała 8,17 pkt, natomiast w 2021 r. jedynie 0,83 pkt.  

Celem Badania Świadomości Klimatycznej Spółek jest określenie, które przedsiębiorstwa są świadome swojego wpływu na zmiany klimatu. Wyniki analizy są ogłaszane do publicznej wiadomości. Badanie jest realizowane zgodnie z ustaloną i jawną metodologią, opiera się na informacjach przekazanych przez spółki w ich raportach rocznych. Metodologia ta wraz z wynikami tegorocznego badania dostępna jest na stronie internetowej Fundacji Standardów Raportowania i Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Szczegółowe informacje: tutaj

Agora S.A. powstała w 1989 r.; od 1999 r. jest notowana na giełdzie w Warszawie. Jej działania obejmują takie obszary, jak prasa drukowana i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, radio, kino, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz produkcja i dystrybucja filmowa.   

Szczegółowe informacje na temat działań spółki z obszaru ESG, znaleźć można w raporcie organizacji za 2022 r. W publikacji Agora przedstawiła dotychczasowe i planowane działania zmierzające do osiągnięcia neutralności klimatycznej. Prócz danych środowiskowych znalazły się w nim także informacje dotyczące wpływu społecznego i etyki biznesu. „Raport ESG Grupy Agora za rok 2022” jest dostępny na stronie spółki: agora.pl/odpowiedzialny-biznes

Źródło: Agora S.A. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764