W tegorocznej edycji raportu "Biura Reklamy" przygotowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska" Tandem Media - broker reklamy kinowej i radiowej Agory został liderem wśród biur reklamy kinowej. Zespół sprzedaży Gazeta.pl zdobył pierwsze miejsce w rankingu oceny ogólnej biur reklamy internetowej i został wyróżniony przez redakcję m.in. za ciekawą ofertę. Po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Dobre opinie zebrały też zespoły handlowe "Gazety Wyborczej" i czasopism.
W tegorocznej edycji raportu "Media&Marketing Polska" Tandem Media zdobyło najlepsze opinie wśród klientów i tym samym zadebiutowało na pozycji lidera w rankingu biur reklamy kinowej. Jak podkreślają twórcy zestawienia, wzrost popularności biura wiąże się z prężnym rozwojem sieci kin Helios - Tandem Media jest brokerem powierzchni reklamowych w kinach sieci od stycznia 2015 r.
"Nie bez znaczenia pozostaje również to, że w badaniu ankietowani wyraźnie podkreślają, że biuro daje klientom poczucie bezpieczeństwa" - czytamy w raporcie. Handlowcy Tandem Media szybko i wyczerpująco udzielają odpowiedzi, a także są otwarci na negocjacje cenowe.
Tandem Media otrzymało również bardzo pozytywne opinie jako biuro reklamy radiowej w najważniejszych kategoriach: zaufanie, elastyczność i szybkość działania, i tym samym znalazło się w połowie stawki.
Biuro reklamy Gazeta.pl kolejny rok z rzędu uzyskało najlepszy wynik pod względem ogólnej oceny zespołów sprzedaży reklamy internetowej, a także zostało wyróżnione przez twórców raportu za interesującą ofertę, do której włączono m.in. atrakcyjne formaty wideo jak Haps i WideoNews. Klienci mają zaufanie do zespołu sprzedaży Gazeta.pl i doceniają jego ciekawe pomysły.
Zespół AMS po raz kolejny został liderem rankingu w kategorii biur reklamy outdoorowej. Według klientów jest niemal idealnym partnerem - działa szybko i sprawnie, ma świetną ofertę i ciekawe pomysły.
Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w "Gazecie Wyborczej" uplasował się na drugiej pozycji w ogólnej ocenie biur reklamy prasowej - dzienników. Był chwalony przez klientów m.in. za atrakcyjne formaty oraz sprawne działanie w sytuacjach awaryjnych.
Również zespół sprzedaży czasopism Agory był pozytywnie oceniany przez pracowników domów mediowych m.in. za ciekawe pomysły i rozwiązania, a także otwartość na negocjacje.
Źródło: Agora S.A.