logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora wyróżniona w rankingu biur reklamy Media&Marketing Polska

  PR 07.12.2016, przeczytano 582 razy

W tegorocznej edycji raportu "Biura Reklamy" przygotowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska" Tandem Media - broker reklamy kinowej i radiowej Agory został liderem wśród biur reklamy kinowej. Zespół sprzedaży Gazeta.pl zdobył pierwsze miejsce w rankingu oceny ogólnej biur reklamy internetowej i został wyróżniony przez redakcję m.in. za ciekawą ofertę. Po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Dobre opinie zebrały też zespoły handlowe "Gazety Wyborczej" i czasopism.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agora-wyrozniona-w-rankingu-biur-reklamy-mediaandmarketing-polska,30762,artykul.html

W tegorocznej edycji raportu "Media&Marketing Polska" Tandem Media zdobyło najlepsze opinie wśród klientów i tym samym zadebiutowało na pozycji lidera w rankingu biur reklamy kinowej. Jak podkreślają twórcy zestawienia, wzrost popularności biura wiąże się z prężnym rozwojem sieci kin Helios - Tandem Media jest brokerem powierzchni reklamowych w kinach sieci od stycznia 2015 r.

"Nie bez znaczenia pozostaje również to, że w badaniu ankietowani wyraźnie podkreślają, że biuro daje klientom poczucie bezpieczeństwa" - czytamy w raporcie. Handlowcy Tandem Media szybko i wyczerpująco udzielają odpowiedzi, a także są otwarci na negocjacje cenowe.

Tandem Media otrzymało również bardzo pozytywne opinie jako biuro reklamy radiowej w najważniejszych kategoriach: zaufanie, elastyczność i szybkość działania, i tym samym znalazło się w połowie stawki.

Biuro reklamy Gazeta.pl kolejny rok z rzędu uzyskało najlepszy wynik pod względem ogólnej oceny zespołów sprzedaży reklamy internetowej, a także zostało wyróżnione przez twórców raportu za interesującą ofertę, do której włączono m.in. atrakcyjne formaty wideo jak Haps i WideoNews. Klienci mają zaufanie do zespołu sprzedaży Gazeta.pl i doceniają jego ciekawe pomysły.

Zespół AMS po raz kolejny został liderem rankingu w kategorii biur reklamy outdoorowej. Według klientów jest niemal idealnym partnerem - działa szybko i sprawnie, ma świetną ofertę i ciekawe pomysły.

Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w "Gazecie Wyborczej" uplasował się na drugiej pozycji w ogólnej ocenie biur reklamy prasowej - dzienników. Był chwalony przez klientów m.in. za atrakcyjne formaty oraz sprawne działanie w sytuacjach awaryjnych.

Również zespół sprzedaży czasopism Agory był pozytywnie oceniany przez pracowników domów mediowych m.in. za ciekawe pomysły i rozwiązania, a także otwartość na negocjacje.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Magazyn "Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport "Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 6-18.10.2016 r. przez Kantar Millward Brown.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764