logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agrafa: 7. międzynarodowa konferencja projektowa

   29.03.2022, przeczytano 308 razy
ilustracja

W kolejnej edycji AGRAFY pragniemy naszym tematem skłonić uczestników do refleksji nad kondycją współczesnego projektowania. Coraz częściej – i to również w wiodących ośrodkach naukowo-dydaktycznych, wiara w możliwości dizajnu zostaje podważana. W konfrontacji z narastającymi konfliktami i podziałami społecznymi, radykalizmem postaw zmierzającym w kierunku dyktatury, systemowym wykluczaniem mniejszości, starzejącym się społeczeństwem, globalną pandemią czy zmianami klimatycznymi projektanci czują się bezsilni. Spersonalizowane treści wpuszczone w pięknie zaprojektowane interfejsy niosą ze sobą dodatkowo ryzyko manipulacji, na skalę wcześniej nie znaną. Oczekiwania zmiany świata na lepsze przerastają możliwości samych projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agrafa%3A-7.-miedzynarodowa-konferencja-projektowa,395294,artykul.html

AGRAFA 2022 – BEYOND

Stawiamy tezę, że jedynym wyjściem z sytuacji jest zejście z utartych ścieżek poza bezpieczną strefę. Oczywiste jest otwarcie na współpracę ze specjalistami z innych dyscyplin i zdobywanie nowych umiejętności, wspieranie budowania lokalnych społeczności oraz aktywizacji obywatelskiej. Stanowią one wyzwania dla projektanta drugiej dekady XXI wieku.

Odwaga w przekraczaniu granic w połączeniu z szacunkiem dla człowieka i planety powinna stać się u częścią działań projektanta.

O jakim projekcie opowiesz nam na konferencji?

Young AGRAFA’22  to nowy element naszego projektu, który w centrum uwagi stawia młodych projektantów.

Celem przedsięwzięcia jest promocja młodych designerów, badaczy, przedsiębiorców, aktywistów i ich podejścia do projektowania. Możesz być jedną z osób, która wystąpi na Young AGRAFA’22 i podzieli się z nami swoimi przemyśleniami, doświadczeniami w formie 7-minutowego wystąpienia. 

Do nadsyłania zgłoszeń zapraszamy wszystkich młodych projektantów, absolwentów i doktorantów, reprezentujących zróżnicowane środowiska, również interdyscyplinarne: naukowe, biznesowe i społecznie zaangażowane. Aby zgłosić chęć udziału wyślij streszczenie lub krótkie nagranie dotyczące wystąpienia na adres konkurs.agrafa@asp.katowice.pl. Masz na to czas od teraz do 15 marca 2022.

Spośród wszystkich przesłanych propozycji wyłonione zostaną 3, których autorzy zaprezentują się 7 kwietnia 2022 w Rondzie Sztuk w Katowicach. 

Więcej informacji: https://agrafa.asp.katowice.pl/

REJESTRACJA

Opłata rejestracyjna na konferencję wynosi:

  • dla studentów: 50 PLN
  • dla profesjonalistów: 150 PLN

Wstęp uczestników na konferencję możliwy jest po wcześniejszym dokonaniu rejestracji on-line.

Rejestracji można dokonać w terminie od dnia 3 marca do 4 kwietnia 2022 roku lub do wyczerpania miejsc.

Liczba uczestników konferencji jest ograniczona. O możliwości udziału decyduje kolejność dokonania rejestracji.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764