logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aha – nowość o prostym składzie: woda, bąbelki, owocowy smak

  PR 21.05.2021, przeczytano 1065 razy
ilustracja

Na rynku pojawił się właśnie nowy produkt – AHA, czyli woda z bąbelkami i owocowymi aromatami, łącząca owocowe smaki w zupełnie nieoczekiwany sposób, gwarantując wyjątkowe doznania. AHA jest już dostępna w kolorowych, designerskich puszkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aha-%E2%80%93-nowosc-o-prostym-skladzie%3A-woda%2C-babelki%2C-owocowy-smak,391572,artykul.html

AHA to puszki pełne przyjemnych bąbelków i nieoczekiwanych smakowych duetów, gwarantujących orzeźwienie w każdej sytuacji. Jest to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy chcą prowadzić zrównoważony tryb życia, ciesząc się przy tym każdym dniem. Od teraz nie muszą iść na żadne smakowe kompromisy – wystarczy, że sięgną po AHA – produkt zawierający tylko wodę z bąbelkami oraz naturalne aromaty w wyjątkowych kompozycjach smakowych. AHA nie zawiera kalorii, cukru, słodzików ani konserwantów. Obecnie produkt dostępny jest w trzech wariantach: brzoskwiniowo-miodowym, limonkowo-arbuzowym oraz jagody i owoców granatu.

– AHA to dość nowa kategoria napojów na polskim rynku – mówi Helina Reinfelt, Frontline Activation Senior Brand Manager dla Polski i Krajów Bałtyckich. – Do tej pory na sklepowych półkach dostępne były standardowe smaki – AHA to natomiast zupełnie inne doświadczenie. Połączyliśmy nieoczywiste naturalne aromaty, sprawiając, że AHA zaskakuje smakiem. Polska jest pierwszym europejskim rynkiem, na którym wprowadzamy tę markę i mamy nadzieję, że spotka się z uznaniem konsumentów – dodaje.

AHA dostępna jest w sklepach od maja br. Produkt sprzedawany jest w puszkach 330 ml. Opakowania zostały zaprojektowane w taki sposób, aby podkreślić zarówno doskonały smak produktu, jak i zachęcać do cieszenia się chwilą.

Wprowadzeniu na rynek napojów AHA towarzyszyć będzie zaskakująca kampania w internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano również działania w punktach sprzedaży oraz sampling produktów.

Za polską adaptację kampanii odpowiada Schawk, działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy MediaCom, natomiast za marketing BTL odpowiedzialna jest agencja Fortis. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

Źródło: Coca‑Cola Poland Services Sp. z o.o.

www.coca-cola.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764