logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard

  PR 21.09.2019, przeczytano 216 razy

Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ahava-pr-odpowiedzialna-za-promocje-pr-marki-dr-gerard,384052,artykul.html

Za działania po stronie agencji będą odpowiadać: Patryk Krajewski, digital manager oraz Dagmara Tarka, PR manager. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji.

Dr Gerard jest jednym z największych producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, jak i środkowoeuropejskim, obecnym na rynku od ponad 20 lat. W portfolio posiada ok. 200 różnych rodzajów ciastek i słonych przekąsek, m.in. Pryncypałki - kultowe wafelki w czekoladzie, czy Mafijne – wyjątkowe potrójne markizy. Firma posiada 24 w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne rozmieszczone w dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych  w Międzyrzecu Podlaskim i w Radzyniu Podlaskim. Firma nieustająco wzmacnia swoją pozycję rynkową, odnotowując rok do roku dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

Źródło: AHAVA PR

ahavapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764