logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto

   02.11.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ai-w-komunikacji-marketingowej-%E2%80%93-kongres-wiedzy-proto,406332,artykul.html

Sztuczna inteligencja ma coraz większe znaczenie w świecie komunikacji marketingowej. Wielu ekspertów zastanawia się, jak ta technologia zmieni codzienną pracę specjalistów oraz jakie wyzwania przed nimi postawi. Właśnie temu poświęcona będzie konferencja organizowana przez PRoto.

Wydarzenie ma odpowiedzieć na pytanie, czy branża komunikacji i marketingu znajduje się już w fazie działania, wykorzystując pełen potencjał AI, czy dopiero zaczyna proces tworzenia nowych rozwiązań korzystających ze sztucznej inteligencji.

Podczas kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:

  • Wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR
  • Przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI
  • Prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych
  • Polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
  • Trendy w kontekście AI i nie tylko

Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl, wiodącego portalu branżowego, poświęconego sektorowi komunikacji marketingowej. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.

Wśród prelegentów znajdą się tacy eksperci jak:

  • Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa,
  • Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B,
  • Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas,
  • Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT,
  • Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals,
  • Igor Bielobradek, specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce,
  • Olga Adamkiewicz, ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI,
  • Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations,
  • Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów,
  • Karol Stryja, autor podcastu 99 Twarzy AI,
  • Monika Borycka, założycielka i CEO marki TrendRadar,
  • Katarzyna Życińska, prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication,
  • Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group),
  • Michał Dunin, Managing Director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji.

Konferencja jest skierowana do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji na swoją codzienną pracę, a także do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem nowoczesnych technologii w biznesie.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerami konferencji są także Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska, Polska Organizacja Reklamodawców.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764