logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AI wspiera powiadomienia web push w Polska Press Grupie

  PR 08.06.2025, przeczytano 274 razy
ilustracja

Polska Press Grupa wdrożyła nowoczesny system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów wybranych serwisów regionalnych oraz portalu i.pl. Nowe narzędzie, oparte na algorytmach sztucznej inteligencji, analizuje treści i samodzielnie wybiera najistotniejsze artykuły z punktu widzenia Subskrybenta, a następnie generuje krótkie komunikaty i rozsyła je do odbiorców na laptopy czy smartfony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ai-wspiera-powiadomienia-web-push-w-polska-press-grupie,409158,artykul.html

W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną – podkreśla Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

Nowy system „Magnuso Push Planner” wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia i wysyłki powiadomień web push. Narzędzie analizuje opublikowane treści, wybiera te najbardziej interesujące z perspektywy użytkownika, a następnie generuje zwięzłe komunikaty i dostarcza je bezpośrednio na urządzenia subskrybentów. Rozwiązanie powstało z myślą o zwiększeniu efektywności dystrybucji treści przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości komunikacji z użytkownikami. System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i błyskawicznie reagując na aktualne wydarzenia, co pozwala trafiać do czytelników z odpowiednimi treściami dokładnie wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne.

– Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.

Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven.

– Pracujemy w duchu podejścia data-driven. To znaczy, że projektujemy szybkie, niewielkie eksperymenty oraz błyskawicznie weryfikujemy hipotezy produktowe na podstawie twardych danych. Kolejnym ważnym aspektem było powiązanie potrzeb dziennikarzy z możliwościami AI: doświadczenie newsroomu włączyliśmy bezpośrednio w proces doskonalenia modelu, dzięki czemu redaktorzy mogą aktywnie korygować i rozwijać generowane treści, zamiast pozostawać biernymi odbiorcami technologii – mówi Dorota Mroczkowska.

Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i sprzedażowej.

– Wdrożenie „Magnuso Push Planner” to strategiczny krok w automatyzacji komunikacji. Współpraca z Polska Press Grupą pokazuje branży, jak skutecznie łączyć technologię z wizją redakcyjną. Dzięki partnerskiemu podejściu udało się uruchomić rozwiązanie, które od pierwszego dnia ułatwia precyzyjne dotarcie do Internautów i pozwala zaoszczędzić czas – podsumowuje Mikołaj Maciejewski, prezes firmy Magnuso SA.

Źródło: Polska Press Grupa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764