logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AIB z nowym logo i nową marką +AIB

  PR 09.06.2021, przeczytano 679 razy
ilustracja

Firma AIB, produkująca innowacyjne rozwiązania izolacyjne, zdecydowała się na zmianę logotypu. Nowy symbol jest nowoczesny i minimalistyczny w swojej formie, a opiera się o wyraziste zestawienie kolorów – czerwieni i czerni. Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował też utworzeniem nowej marki +AIB, specjalizującej się w technologii i produkcji materiałów butylowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aib-z-nowym-logo-i-nowa-marka-%2Baib,391818,artykul.html

Marka AIB jest kojarzona z barwą czerwoną. W warstwie symbolicznej przywodzi ona na myśl m.in. ciepło, które nawiązuje do charakteru produkowanych przez przedsiębiorstwo rozwiązań izolacyjnych, a także jego strategii funkcjonowania w oparciu o maksymę Chemia między nami. Firma słynie bowiem z wyjątkowej dbałości o dobre relacje z otoczeniem biznesowym. Ten kolor został zachowany w odświeżonej identyfikacji wizualnej brandu. Nowy znak firmowy składa się bowiem z czerwonego sygnetu, zamkniętego w geometryczną formę kwadratu, który tworzą linie o różnej grubości (nawiązanie do uszczelniania), oraz czarnego logotypu o prostym, nowoczesnym kroju liter. Kreacja graficzna wpisuje się w trend upraszczania elementów identyfikacji wizualnej brandów.

To niejedyna zmiana. Do AIB dołączyła ponadto nowa marka: +AIB, która w centrum swojej uwagi stawia technologie i innowacyjny materiał jakim jest butyl o nieprzeciętnych właściwościach, wykorzystywany na wiele sposobów w budownictwie i innych branżach. Logotyp tego brandu bardzo konsekwentnie podobny do parasolowego, zawiera jednak dodatkowo znak „+”. To symbolicznie odwołanie do właściwości butylu, który bywa nazywany klejem wiecznie żywym, a więc „dodaje”, czyli łączy dwie warstwy ze sobą, zapewnia wyższy poziom izolacji.

– Staramy się odważnie i konsekwentnie rozwijać firmę, dostarczając rozwiązania dla wielu gałęzi gospodarki. Dlatego pomimo pandemii, wybudowaliśmy i uruchomiliśmy w 2021 roku nowoczesny zakład produkcyjny, który zwiększył znacznie nasz potencjał technologiczny. Ta zmiana stała się równocześnie siłą napędową kolejnych, tym razem wizerunkowych. Czuliśmy bowiem, że dotychczasowy znak firmowy AIB, choć nadal mamy do niego sentyment, nie odzwierciedla już skali i charakteru naszej działalności biznesowej. Mamy nadzieję, że metamorfoza logotypu marki parasolowej i powstanie nowej marki butylowej to początek dalszej ekspansji AIB – tłumaczy Maciej Ślączka, Prezes AIB.

Strategia firmy opiera się obecnie na specjalizacji poszczególnych grup produktowych, a więc marka AIB z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczy. Szeroka gama rozwiązań AIB obejmuje aktualnie: systemy montażu pozwalające m.in. na zainstalowanie okien i drzwi, nowoczesne uszczelki z termoplastycznych elastomerów (TPE), profile okienne i drzwiowe oraz wyroby na bazie butylu, m.in. taśmy, wstęgi i sznury butylowe.

ilustracjastrzałka

Źródło: AIB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

www.aibsc.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764