logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AIG zawierzyła Agencji Reklamowej Believe

  PR 21.11.2007, przeczytano 1721 razy
ilustracjastrzałka

Agencja BELIEVE wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aig-zawierzyla-agencji-reklamowej-believe,6410,artykul.html

Pierwsze efekty pracy agencji BELIEVE dla funduszu AIG są już widoczne w prasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (między innymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl). Publikowane w ramach kampanii layouty zostały stworzone przez BELIEVE dla jednego z produktów AIG - Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.

AIG Fundusze Inwestycyjne zostały utworzone oraz są zarządzane przez AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (AIG TFI) z siedzibą w Warszawie. AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zostało zarejestrowane w 2003 roku, w 2004 otrzymało zezwolenie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na utworzenie czterech funduszy inwestycyjnych. Kapitał założycielski AIG TFI wynosi 15 mln zł. Jedynym akcjonariuszem AIG TFI jest Amplico Life S.A. z siedzibą w Warszawie. Przedmiotem działalności AIG Funduszy Inwestycyjnych jest lokowanie zebranych środków pieniężnych w papiery wartościowe i inne prawa majątkowe zgodnie ze Statutem każdego z Funduszy.

Agencja reklamowa BELIEVE działa na polskim rynku od 2000 roku. Jest niezależną, polską agencją typu full service. Znana jest ze swej precyzji w działaniach, wysokiej komunikatywności i przełamujących konwencję projektów. Starannie opracowana strategia, kreatywność i pasja pracowników BELIEVE wykorzystywana była i jest z powodzeniem przez takie prestiżowe marki jak Procter & Gamble, HYUNDAI, HONDA, NOKIA, Telepizza, TP SA, TVN czy S.C. JOHNSON.

Więcej informacji na www.believe.pl
Źródło: Believe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764