logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AIG zawierzyła Agencji Reklamowej Believe

  PR 21.11.2007, przeczytano 1765 razy
ilustracjastrzałka

Agencja BELIEVE wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aig-zawierzyla-agencji-reklamowej-believe,6410,artykul.html

Pierwsze efekty pracy agencji BELIEVE dla funduszu AIG są już widoczne w prasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (między innymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl). Publikowane w ramach kampanii layouty zostały stworzone przez BELIEVE dla jednego z produktów AIG - Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.

AIG Fundusze Inwestycyjne zostały utworzone oraz są zarządzane przez AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (AIG TFI) z siedzibą w Warszawie. AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zostało zarejestrowane w 2003 roku, w 2004 otrzymało zezwolenie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na utworzenie czterech funduszy inwestycyjnych. Kapitał założycielski AIG TFI wynosi 15 mln zł. Jedynym akcjonariuszem AIG TFI jest Amplico Life S.A. z siedzibą w Warszawie. Przedmiotem działalności AIG Funduszy Inwestycyjnych jest lokowanie zebranych środków pieniężnych w papiery wartościowe i inne prawa majątkowe zgodnie ze Statutem każdego z Funduszy.

Agencja reklamowa BELIEVE działa na polskim rynku od 2000 roku. Jest niezależną, polską agencją typu full service. Znana jest ze swej precyzji w działaniach, wysokiej komunikatywności i przełamujących konwencję projektów. Starannie opracowana strategia, kreatywność i pasja pracowników BELIEVE wykorzystywana była i jest z powodzeniem przez takie prestiżowe marki jak Procter & Gamble, HYUNDAI, HONDA, NOKIA, Telepizza, TP SA, TVN czy S.C. JOHNSON.

Więcej informacji na www.believe.pl
Źródło: Believe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764