Agencja BELIEVE wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.
Pierwsze efekty pracy agencji BELIEVE dla funduszu AIG są już widoczne w prasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (między innymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl). Publikowane w ramach kampanii layouty zostały stworzone przez BELIEVE dla jednego z produktów AIG - Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.
AIG Fundusze Inwestycyjne zostały utworzone oraz są zarządzane przez AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (AIG TFI) z siedzibą w Warszawie. AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zostało zarejestrowane w 2003 roku, w 2004 otrzymało zezwolenie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na utworzenie czterech funduszy inwestycyjnych. Kapitał założycielski AIG TFI wynosi 15 mln zł. Jedynym akcjonariuszem AIG TFI jest Amplico Life S.A. z siedzibą w Warszawie. Przedmiotem działalności AIG Funduszy Inwestycyjnych jest lokowanie zebranych środków pieniężnych w papiery wartościowe i inne prawa majątkowe zgodnie ze Statutem każdego z Funduszy.
Agencja reklamowa BELIEVE działa na polskim rynku od 2000 roku. Jest niezależną, polską agencją typu full service. Znana jest ze swej precyzji w działaniach, wysokiej komunikatywności i przełamujących konwencję projektów. Starannie opracowana strategia, kreatywność i pasja pracowników BELIEVE wykorzystywana była i jest z powodzeniem przez takie prestiżowe marki jak Procter & Gamble, HYUNDAI, HONDA, NOKIA, Telepizza, TP SA, TVN czy S.C. JOHNSON.
Więcej informacji na www.believe.pl
Źródło: Believe