logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Jakubiak i Czytamyetykiety.pl promują Ajvary Podravka

  PR 08.07.2020, przeczytano 387 razy

Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym, opiniotwórczym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta – pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z wykorzystaniem Ajvarów Podravka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-jakubiak-i--czytamyetykiety.pl-promuja-ajvary-podravka,387703,artykul.html

Popularne portale społecznościowe, jak Instagram czy Facebook to prężnie rozwijające się serwisy, na których wiele osób szuka kulinarnych inspiracji. Social media to idealne miejsce, które łączy konsumentów z markami oraz znanymi osobowościami. Podobnie jest w przypadku cieszących się wiarygodnością opiniotwórczych portali, których wiedza i autorytet pomagają internautom dokonywać kulinarnych wyborów. Z tego potencjału skorzystała Podravka, producent past warzywnych Ajvar Podravka, który zaprosił do współpracy znanego kucharza, Tomasza Jakubiaka oraz portal Czytamyetykiety.pl.

Doskonały smak oraz naturalny skład past warzywnych, zainspirowały Tomasza Jakubiaka do przygotowania trzech autorskich przepisów na wyjątkowe i różnorodne dania z Ajvar Podravka. Pośród pomysłów, które zostały opublikowane na Facebooku i Instagramie znanego kucharza, są m.in. soczyste żeberka BBQ czy proste i szybkie danie z makaronem, Ajvar Podravka i sezonowymi szparagami. Z kolei w ramach wspólnych działań z popularnym portalem Czytamyetykiety.pl, powstały informacyjne infografiki, które w czytelny i atrakcyjny sposób prezentują najważniejsze benefity pasty warzywnej Ajvar Podravka. Wszyscy zainteresowani mogą znaleźć je na stronie Czytamyetykiety.pl oraz Facebooku i Instagramie serwisu.

Źródło: Ajvar Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764