logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Jakubiak i Czytamyetykiety.pl promują Ajvary Podravka

  PR 08.07.2020, przeczytano 242 razy

Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym, opiniotwórczym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta – pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z wykorzystaniem Ajvarów Podravka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-jakubiak-i--czytamyetykiety.pl-promuja-ajvary-podravka,387703,artykul.html

Popularne portale społecznościowe, jak Instagram czy Facebook to prężnie rozwijające się serwisy, na których wiele osób szuka kulinarnych inspiracji. Social media to idealne miejsce, które łączy konsumentów z markami oraz znanymi osobowościami. Podobnie jest w przypadku cieszących się wiarygodnością opiniotwórczych portali, których wiedza i autorytet pomagają internautom dokonywać kulinarnych wyborów. Z tego potencjału skorzystała Podravka, producent past warzywnych Ajvar Podravka, który zaprosił do współpracy znanego kucharza, Tomasza Jakubiaka oraz portal Czytamyetykiety.pl.

Doskonały smak oraz naturalny skład past warzywnych, zainspirowały Tomasza Jakubiaka do przygotowania trzech autorskich przepisów na wyjątkowe i różnorodne dania z Ajvar Podravka. Pośród pomysłów, które zostały opublikowane na Facebooku i Instagramie znanego kucharza, są m.in. soczyste żeberka BBQ czy proste i szybkie danie z makaronem, Ajvar Podravka i sezonowymi szparagami. Z kolei w ramach wspólnych działań z popularnym portalem Czytamyetykiety.pl, powstały informacyjne infografiki, które w czytelny i atrakcyjny sposób prezentują najważniejsze benefity pasty warzywnej Ajvar Podravka. Wszyscy zainteresowani mogą znaleźć je na stronie Czytamyetykiety.pl oraz Facebooku i Instagramie serwisu.

Źródło: Ajvar Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764