logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Biznesu w Money.pl

  PR 03.02.2023, przeczytano 499 razy

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-biznesu-w-money.pl,398868,artykul.html

Akademia Biznesu to autorski projekt premium redakcji money.pl. W jednym miejscu skupia merytoryczne, bezpłatne eksperckie treści podzielone na ścieżki tematyczne, których liczba będzie zwiększana wraz z rozwojem Akademii. W pierwszym etapie uruchomione będą cztery ścieżki: prawo, zarządzanie, BizTech oraz e-commerce.

– Wirtualna Polska nieustanne się rozwija. Dzisiaj to nie tylko największy i nagradzany portal w Polsce, ale także miejsce do tworzenia przestrzeni dla specjalistycznych serwisów – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP, członek zespołu zarządzającego WP Media.

Akademia Biznesu będzie gospodarzem: webinarów, zamkniętych spotkań i konferencji dla wszystkich, którym bliskie są tematy związane z zarządzaniem biznesem, zespołem, rekrutacją, prawem, rozwojem osobistym, czy technologiami.

– Akademia ma nie tylko wzmacniać marki osobiste ekspertów oraz upowszechniać wiedzę, którą mają do przekazania. Ma również wzmacniać markę money.pl jako serwisu biznesowego. A ten poza tym, że jest największy i najbardziej opiniotwórczy, jest też coraz bardziej specjalistyczny. Akademia docelowo będzie miejscem bezpośrednich spotkań osób zainteresowanych ważnymi tematami. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali przy projekcie i w niego uwierzyli – w tym partnerom merytorycznym – mówi Piotr Pilewski, pomysłodawca Akademii Biznesu, szef serwisu money.pl.

Treści w ramach Akademii Biznesu money.pl przygotowywane będą przez redakcję serwisu, ale także we współpracy z partnerami merytorycznymi. Są wśród nich zarówno uczelnie, instytucje publiczne, jak i największe organizacje biznesowe, w tym m.in. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Digital University, PwC, CRIDO, BGK, ZUS, czy Asseco.

– Akademia będzie źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców, managerów czy specjalistów, którzy chcą się rozwijać w biznesie. Będziemy się nią dzielić, wykorzystując do tego także m.in. nowe formaty wideo, czy dedykowane kanały komunikacji. Będzie to wiedza kierowana zarówno dla tych prowadzących biznes samodzielnie, osób z małych firm, ale i dużych korporacji – dodaje Michał Wąsowski, współtwórca Akademii Biznesu, z-ca szefa serwisu money.pl.

W dniu startu w Akademii Biznesu money.pl przeczytać można artykuły m.in. o zmianach w prawie dla przedsiębiorców, o generacji Z na rynku pracy, porady dla startupowców, czy wywiad z Aleksandrą Przegalińską, ekspertką od sztucznej inteligencji, o zastosowaniach słynnego bota ChatGPT.

Każdego dnia money.pl dociera do niemal 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764