logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Car Wrappingu: Piotr Ciński i folie Arlon

  PR 22.01.2016, przeczytano 2179 razy

W dniach 18-20 listopada 2015 roku Integart wraz ze swoim cyklem warsztatów „Akademia Car Wrappingu” odwiedził trzy miasta: Bydgoszcz, Warszawę i Bielsko Białą. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem i wywołało wśród uczestników wiele pozytywnych emocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-car-wrappingu%3A-piotr-cinski-i-folie-arlon,27183,artykul.html

Głównym gościem i zarazem prowadzącym szkolenie był Piotr Ciński – Mistrz Świata w oklejaniu samochodów, który poprowadził treningi car wrappingowe przy użyciu folii wylewanych firmy Arlon. Piotr pokazywał jakich technik używać i zdradził kilka swoich tajemnych sztuczek. Wszystko w imię popularyzowania branży reklamy – „car wrap” i przy udziale nowoczesnych technologii - zarówno stosowanych mediów jak i technologii druku cyfrowego HP Latex w odniesieniu do białych folii samochodowych.

Na pamiątkę spotkań w ramach „Akademii Car Wrappingu czyli auto folii w praktyce” Integart przygotował film. Znajdziecie Państwo w nim najciekawsze momenty warsztatów okraszone narracją w wykonaniu Piotra Cińskiego.

Źródło: Integart

www.integart.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764