logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia car wrappingu czyli auto folie w teorii i praktyce

   21.10.2015, przeczytano 4016 razy
ilustracjastrzałka

Kontynuując Październikowe Drzwi Otwarte Integart zaprasza na spotkania w kolejnym tygodniu pokazujące wszechstronność technologii HP oraz najlepsze auto folie w portfolio firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-car-wrappingu-czyli-auto-folie-w-teorii-i-praktyce,26336,artykul.html

W dniach 29-30 października 2015 zapraszamy na dedykowane pokazy maszyn z segmentu HP Latex s.300 oraz warsztat teoretyczno-praktyczny z mediami do druku i zmiany koloru. Przygotowany panel tematyczny to niepowtarzalna okazja, by dokładnie poznać najlepsze media na rynku dedykowane do rozwiązań aplikacyjnych na pojazdy i nie tylko. Swoim zakresem szkolenie obejmie wybrane produkty marek 3M, Arlon oraz MACtac. Obok warsztatów druku cyfrowego, będzie okazja by porozmawiać z Product Menagerami, wymienić poglądy oraz poszerzyć wiedzę o produktach do car wrappingu.

W praktyce i z udziałem doświadczonego aplikatora pokażemy jak wygląda praca z folią na wybranych produktach tych trzech marek.

Dodatkowo będzie można testować druk HP Latex na mediach dedykowanych do zastosowań w reklamie zewnętrznej.

Ilość miejsc jest ograniczona. Zgłoszenie udziału tylko za pośrednictwem rejestracji online, która zostanie zwrotnie potwierdzona przez Integart: https://www.integart.com.pl/kalendarium/drzwiotwarte.

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://www.integart.com.pl/pl/aktualnosci/pokaz/746/Akademia_car_wrappingu_czyli_auto_folie_w_teorii_i_praktyce

Zapewniamy nocleg oraz materiały szkoleniowe. Dni Otwarte objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764