logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku

  PR 16.05.2025, przeczytano 332 razy
ilustracja

4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-e-marketingu-po-raz-kolejny-na-dolnym-slasku,408835,artykul.html

Akademia e-marketingu

W tym roku Akademia e-marketingu obchodzi swoje 13. urodziny, a przez te lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia bezpłatne wydarzenia przyciągają uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci. Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z klientami z wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie. Warto nadmienić, że na przestrzeni lat, tylko na Dolnym Śląsku, Akademia e-marketingu wsparła w rozwoju biznesu online ponad 4 000 przedsiębiorców.

Tegoroczna 13. edycja spotkań ekspertów WeNet z przedsiębiorcami, wzorem lat ubiegłych, odbędzie się w 15 lokalizacjach w największych miastach w Polsce, zarówno wiosną, jak i jesienią. Najbliższe warsztaty z dolnośląskimi małymi i średnimi przedsiębiorcami odbędą się już 4 czerwca w wrocławskim Haston City Hotel przy ul. Irysowa 1-3.

Eksperci oprócz przekazywania merytorycznej wiedzy aktywnie starają się nie tylko wspierać innowacyjność lokalnych przedsiębiorców, ale również wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionu. Dlatego właśnie przestrzeń dolnośląskiego Haston City Hotel kojarzy się z innowacyjnością i wsparciem regionalnych inicjatyw biznesowych, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i zapewnić uczestnikom warsztatów przyjemne, kreatywne otoczenie.

Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

Akademia e-marketingu to projekt, który z ogromną pasją rozwijamy już od wielu lat. Przez ten czas współtworzyliśmy historie sukcesu ponad 30 000 przedsiębiorców z całej Polski. Z dumą obserwujemy, jak dzięki zdobytej u nas wiedzy odważnie rozwijają swoje firmy w Internecie, osiągając przewagę konkurencyjną. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej społeczności, która dzieli się sprawdzonymi pomysłami i doświadczeniem, inspirując do działania. To najważniejsza i najcenniejsza wartość udziału w naszym projekcie” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Korzyść dla przedsiębiorców

Akademia e-marketingu to doskonała okazja dla przedsiębiorców, by w szybki i efektywny sposób rozwinąć swoje umiejętności w zakresie marketingu online, a także poznać i rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania stron i sklepów internetowych, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

Program szkoleń jest idealnie dopasowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Przy każdej edycji program ten aktualizowany jest o najnowsze trendy w marketingu online.

Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, dzieląc się praktycznymi wskazówkami, które pozwalają na prowadzenie efektywnej reklamy w Internecie, optymalizację stron internetowych, e-sklepów oraz innowacyjne rozwiązania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

WeNet to od lat jest partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, dlatego trenerzy korzystają z rekomendowanych rozwiązań technologicznych oferowanych przez globalnych dostawców, by uczyć przedsiębiorców świadomego prowadzenia firmy w dobie rewolucji technologicznej. Tą wiedzą dzielą się z uczestnikami Akademii e-Marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracują na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia.

Jesteśmy praktykami, którzy codziennie mają do czynienia z firmami z różnych branż. Daje nam to doskonałą znajomość potrzeb klientów i realiów panujących na rynku. Dlatego właśnie ta praktyka i na bieżąco aktualizowana wiedza pozwala zapewnić uczestnikom najkorzystniejsze rozwiązania szczególnie, gdy odwołujemy się do realnych historii sukcesów innych przedsiębiorców” - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

Przedsiębiorcy poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi, takich jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.

Dodatkowo warsztaty staną się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.

Nasze spotkania to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale realne rozmowy, konsultacje i wymiana doświadczeń z przedsiębiorcami. Możliwość interakcji, odpowiedzi na pytania sprawia, że budujemy wspólnotę, która uczy się i rozwija. Cieszę się bardzo, że cyklicznie spotykamy się we Wroclawiu budując w ten sposób świadomość obecności biznesowej online” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-Marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są stałym rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, eksperci WeNet przygotowują dodatkowo cyklicznie spotkania online (webinary). Krótkie i treściwe szkolenia są prowadzone na żywo i poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów i skorzystać z najnowszej wiedzy ekspertów od marketingu online.

Źródło: WeNet

wenet.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest Grupa WeNet, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami oraz regionalnymi organizacjami wparcia biznesu i aktywnie pomaga im w działaniach pomocnych w dotarciu do klientów w okolicy.

Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży
W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często...
Miss Kay i Hebe w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do...
Białostocka agencja Galaktus sponsorem Żubrów Białystok
Galaktus, agencja marketingowa i public relation z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii z ogłasza nawiązanie współpracy z jednym ze sportowych symboli Białegostoku – PKK Żubry Białystok. Jako oficjalny partner marketingowy, agencja wesprze klub w działaniach wizerunkowych i biznesowych po jego awansie na zaplecze koszykarskiej ekstraklasy....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764