logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Komunikacji Marketingowej

  PR 21.09.2008, przeczytano 1053 razy

Z inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej. Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-komunikacji-marketingowej,7869,artykul.html

Celem Akademii jest przygotowanie młodych ludzi, absolwentów liceów, studentów i absolwentów wyższych uczelni, do pracy w branży komunikacji marketingowej, przybliżenie im specyfiki działania agencji reklamowych, agencji PR, znaczenia badań rynkowych i marketingu zintegrowanego.

To co wyróżnia tę szkołę spośród innych, to nacisk na przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności, a nie jedynie „suchej teorii”. Swoimi doświadczeniami ze studentami Akademii podzielą się najlepsi profesjonaliści, od lat pracujący w branży w Polsce jak i zagranicą.

Absolwenci AKM będą mieli również zagwarantowaną możliwość odbycia stażu zawodowego w firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię – SAR, ZFPR, SMB, PTBRiO oraz w mediach.

Zajęcia na pierwszym poziomie Akademii trwają rok, rozpoczną się 15 listopada, a zakończą w czerwcu przyszłego roku i będą się odbywać w weekendy, co 2-3 tygodnie, w Warszawie, w siedzibie SAR, przy ul. Łowickiej 25. Zapisy już wystartowały i zakończą się 17 października br.

Osobom, które mają doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, Akademia oferuje II poziom, na który składają się specjalistyczne kursy prowadzone przez poszczególne organizacje.

Wszystkie informacje o Akademii Komunikacji Marketingowej są dostępne na www.akm.edu.pl.

Partnerami AKM są: Gazeta Wyborcza, Metro, Brief, Brief.pl, Mediarun, News Outdoor, Gadu Gadu oraz Radio Kampus.

Źródło: Związek Firm Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764