Z inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej. Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Celem Akademii jest przygotowanie młodych ludzi, absolwentów liceów, studentów i absolwentów wyższych uczelni, do pracy w branży komunikacji marketingowej, przybliżenie im specyfiki działania agencji reklamowych, agencji PR, znaczenia badań rynkowych i marketingu zintegrowanego.
To co wyróżnia tę szkołę spośród innych, to nacisk na przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności, a nie jedynie „suchej teorii”. Swoimi doświadczeniami ze studentami Akademii podzielą się najlepsi profesjonaliści, od lat pracujący w branży w Polsce jak i zagranicą.
Absolwenci AKM będą mieli również zagwarantowaną możliwość odbycia stażu zawodowego w firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię – SAR, ZFPR, SMB, PTBRiO oraz w mediach.
Zajęcia na pierwszym poziomie Akademii trwają rok, rozpoczną się 15 listopada, a zakończą w czerwcu przyszłego roku i będą się odbywać w weekendy, co 2-3 tygodnie, w Warszawie, w siedzibie SAR, przy ul. Łowickiej 25. Zapisy już wystartowały i zakończą się 17 października br.
Osobom, które mają doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, Akademia oferuje II poziom, na który składają się specjalistyczne kursy prowadzone przez poszczególne organizacje.
Wszystkie informacje o Akademii Komunikacji Marketingowej są dostępne na www.akm.edu.pl.
Partnerami AKM są: Gazeta Wyborcza, Metro, Brief, Brief.pl, Mediarun, News Outdoor, Gadu Gadu oraz Radio Kampus.
Źródło: Związek Firm Public Relations