logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia lasera: po raz pierwszy w Lublinie

  PR 31.03.2016, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Firma Colop Polska Sp.z o.o. po raz kolejny organizuje warsztaty Akademii Lasera. Tym razem impreza odbędzie się w Lublinie w dniu 22 kwietnia br. Akademia Lasera to interaktywne seminarium przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych użytkowników, którzy na co dzień pracują z urządzeniami laserowymi lub przymierzają się do zakupu takiego urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-lasera%3A-po-raz-pierwszy-w-lublinie,28006,artykul.html

Zdobyta podczas warsztatów wiedza jest tak uniwersalna, że ma zastosowanie w prawie każdej branży, gdzie wykorzystuje się technologię laserową.

Warsztaty Akademii Lasera są prowadzone w bardzo ciekawy i przystępny sposób. Każda z prezentacji jest wspierana pokazami na żywo i ćwiczeniami praktycznymi, co niewątpliwie jest dużą zaletą tego programu. Prelegenci na bieżąco odpowiadają na zadane pytania i pomagają rozwiązać nurtujące uczestników zagadnienia.
Zapraszamy do spotkania ze specjalistami Działu Technologii Laserowych, którzy zaprezentują wiele technicznych rozwiązań i dostarczą cenne wskazówki, lepiej wykorzystywać urządzenie laserowe, aby przyciągnąć nowych klientów i skutecznie rozwijać ofertę usług.

Zapraszamy do rejestracji na stronie:
http://www.lasery.pl/index.php/akademia-lasera.html

Ze względu na chęć zapewnienia komfortowych warunków i charakter imprezy grupa jest kameralna, a liczba miejsc ograniczona.

Opinie uczestników poprzednich edycji:

  • „Jestem zadowolony. Z chęcią wróciłbym za rok”
  • „Szkolenie w bardzo dobrym stopniu pokazuje wiedzę i możliwości użycia lasera i dostarcza dużo użytecznych i ciekawych informacji”
  • „Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie przez kompetentne osoby, w prosty i przejrzysty sposób”
  • „Rzeczowe przedstawienie tematu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Atmosfera sprawia, że wiedza jest przekazana w sposób łatwy do zapamiętania. Spotkanie godne polecenia”
  • „Diabeł tkwi w szczegółach i tu te szczegóły możemy poznać

Źródło: Colop Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764