logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku

  PR 05.10.2016, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku! Przyjedź, zobacz i dowiedz się jak maksymalnie wykorzystać potencjał urządzenia laserowego!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-lasera-%E2%80%93-ostatnie-edycje-w-2016-roku,30145,artykul.html

Firma Colop Polska Sp.z o.o. po raz kolejny organizuje warsztaty Akademii Lasera. Tym razem impreza odbędzie się w Bytomiu w dniu 21 października br. oraz w Warszawie w dniu 25 listopada br. Uczestnik deklaruje swoje uczestnictwo rejestrując się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej: www.lasery.pl

Akademia Lasera to interaktywne seminarium przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych użytkowników, którzy na co dzień pracują z urządzeniami laserowymi lub przymierzają się do zakupu takiego urządzenia.

Zdobyta podczas warsztatów wiedza jest tak uniwersalna, że ma zastosowanie w prawie każdej branży, gdzie wykorzystuje się technologię laserową.

Warsztaty Akademii Lasera są prowadzone w bardzo ciekawy i przystępny sposób. Każda z prezentacji jest wspierana pokazami na żywo i ćwiczeniami praktycznymi, co niewątpliwie jest dużą zaletą tego programu. Prelegenci na bieżąco odpowiadają na zadane pytania i pomagają rozwiązać nurtujące uczestników zagadnienia.

Zapraszamy do spotkania ze specjalistami Działu Technologii Laserowych, którzy zaprezentują wiele technicznych rozwiązań i dostarczą cenne wskazówki, lepiej wykorzystywać urządzenie laserowe, aby przyciągnąć nowych klientów i skutecznie rozwijać ofertę usług.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na stronie:

www.lasery.pl/index.php/akademia-lasera

Ze względu na chęć zapewnienia komfortowych warunków i charakter imprezy grupa jest kameralna, a liczba miejsc ograniczona.

Opinie uczestników poprzednich edycji:

  • Jestem zadowolony. Z chęcią wróciłbym za rok
  • Szkolenie w bardzo dobrym stopniu pokazuje wiedzę i możliwości użycia lasera i dostarcza dużo użytecznych i ciekawych informacji
  • Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie przez kompetentne osoby, w prosty i przejrzysty sposób
  • Rzeczowe przedstawienie tematu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Atmosfera sprawia, że wiedza jest przekazana w sposób łatwy do zapamiętania. Spotkanie godne polecenia
  • Diabeł tkwi w szczegółach i tu te szczegóły możemy poznać


Źródło: Colop Polska Sp. zo.o.


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764