logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku

  PR 05.10.2016, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku! Przyjedź, zobacz i dowiedz się jak maksymalnie wykorzystać potencjał urządzenia laserowego!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-lasera-%E2%80%93-ostatnie-edycje-w-2016-roku,30145,artykul.html

Firma Colop Polska Sp.z o.o. po raz kolejny organizuje warsztaty Akademii Lasera. Tym razem impreza odbędzie się w Bytomiu w dniu 21 października br. oraz w Warszawie w dniu 25 listopada br. Uczestnik deklaruje swoje uczestnictwo rejestrując się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej: www.lasery.pl

Akademia Lasera to interaktywne seminarium przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych użytkowników, którzy na co dzień pracują z urządzeniami laserowymi lub przymierzają się do zakupu takiego urządzenia.

Zdobyta podczas warsztatów wiedza jest tak uniwersalna, że ma zastosowanie w prawie każdej branży, gdzie wykorzystuje się technologię laserową.

Warsztaty Akademii Lasera są prowadzone w bardzo ciekawy i przystępny sposób. Każda z prezentacji jest wspierana pokazami na żywo i ćwiczeniami praktycznymi, co niewątpliwie jest dużą zaletą tego programu. Prelegenci na bieżąco odpowiadają na zadane pytania i pomagają rozwiązać nurtujące uczestników zagadnienia.

Zapraszamy do spotkania ze specjalistami Działu Technologii Laserowych, którzy zaprezentują wiele technicznych rozwiązań i dostarczą cenne wskazówki, lepiej wykorzystywać urządzenie laserowe, aby przyciągnąć nowych klientów i skutecznie rozwijać ofertę usług.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na stronie:

www.lasery.pl/index.php/akademia-lasera

Ze względu na chęć zapewnienia komfortowych warunków i charakter imprezy grupa jest kameralna, a liczba miejsc ograniczona.

Opinie uczestników poprzednich edycji:

  • Jestem zadowolony. Z chęcią wróciłbym za rok
  • Szkolenie w bardzo dobrym stopniu pokazuje wiedzę i możliwości użycia lasera i dostarcza dużo użytecznych i ciekawych informacji
  • Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie przez kompetentne osoby, w prosty i przejrzysty sposób
  • Rzeczowe przedstawienie tematu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Atmosfera sprawia, że wiedza jest przekazana w sposób łatwy do zapamiętania. Spotkanie godne polecenia
  • Diabeł tkwi w szczegółach i tu te szczegóły możemy poznać


Źródło: Colop Polska Sp. zo.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764