logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku

  PR 05.10.2016, przeczytano 546 razy
ilustracjastrzałka

Akademia lasera – ostatnie edycje w 2016 roku! Przyjedź, zobacz i dowiedz się jak maksymalnie wykorzystać potencjał urządzenia laserowego!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-lasera-%E2%80%93-ostatnie-edycje-w-2016-roku,30145,artykul.html

Firma Colop Polska Sp.z o.o. po raz kolejny organizuje warsztaty Akademii Lasera. Tym razem impreza odbędzie się w Bytomiu w dniu 21 października br. oraz w Warszawie w dniu 25 listopada br. Uczestnik deklaruje swoje uczestnictwo rejestrując się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej: www.lasery.pl

Akademia Lasera to interaktywne seminarium przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych użytkowników, którzy na co dzień pracują z urządzeniami laserowymi lub przymierzają się do zakupu takiego urządzenia.

Zdobyta podczas warsztatów wiedza jest tak uniwersalna, że ma zastosowanie w prawie każdej branży, gdzie wykorzystuje się technologię laserową.

Warsztaty Akademii Lasera są prowadzone w bardzo ciekawy i przystępny sposób. Każda z prezentacji jest wspierana pokazami na żywo i ćwiczeniami praktycznymi, co niewątpliwie jest dużą zaletą tego programu. Prelegenci na bieżąco odpowiadają na zadane pytania i pomagają rozwiązać nurtujące uczestników zagadnienia.

Zapraszamy do spotkania ze specjalistami Działu Technologii Laserowych, którzy zaprezentują wiele technicznych rozwiązań i dostarczą cenne wskazówki, lepiej wykorzystywać urządzenie laserowe, aby przyciągnąć nowych klientów i skutecznie rozwijać ofertę usług.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na stronie:

www.lasery.pl/index.php/akademia-lasera

Ze względu na chęć zapewnienia komfortowych warunków i charakter imprezy grupa jest kameralna, a liczba miejsc ograniczona.

Opinie uczestników poprzednich edycji:

  • Jestem zadowolony. Z chęcią wróciłbym za rok
  • Szkolenie w bardzo dobrym stopniu pokazuje wiedzę i możliwości użycia lasera i dostarcza dużo użytecznych i ciekawych informacji
  • Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie przez kompetentne osoby, w prosty i przejrzysty sposób
  • Rzeczowe przedstawienie tematu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Atmosfera sprawia, że wiedza jest przekazana w sposób łatwy do zapamiętania. Spotkanie godne polecenia
  • Diabeł tkwi w szczegółach i tu te szczegóły możemy poznać


Źródło: Colop Polska Sp. zo.o.


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety...
Innowacje Epsona na targach Packaging Innovations 2019
W dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z ważniejszych w regionie spotkań pracowników firm z branży opakowań, retail i reklamy. Na imprezie tradycyjnie obecna będzie firma Epson, która zaprezentuje spotkania swoje rozwiązania druku cyfrowego, pozwalające na szybką i oszczędną produkcję etykiet, kuponów...
W marcu More Bananas rozpoczęło współpracę z Pro Civitas, szkołami policealnymi dla dorosłych w Kielcach, Sandomierzu i Jędrzejowie. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.
Mullenlowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oreal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw rozszerza współpracę z L’Oreal Polska o kolejne marki oraz rynki.
Sizeer z nową kampanią Street Heroes – This is how we do it!
Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764