logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Lasera we Wrocławiu już 17 listopada

  PR 24.10.2017, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Chcesz dowiedzieć się jak podnieść efektywność pracy urządzenia? Nie wiesz jak wzbogacić ofertę usług? Jak dalej rozwijać swój biznes? Na te wszystkie pytania firma Colop Polska odpowie podczas 49 edycji Akademii Lasera, która odbędzie się już 17 listopada we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-lasera-we-wroclawiu-juz-17-listopada,34243,artykul.html

Akademia Lasera to cykl szkoleń stworzony dla osób chcących pozyskać wiedzę na temat ploterów i znakowarek laserowych oraz ich efektywnego wykorzystania. Specjaliści z działu Technologii Laserowych przekazują wiedzę z zakresu pracy na urządzeniach, obróbki materiałów jak i pozyskania nowych pomysłów.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Lasera?

Wykłady i warsztaty prowadzone są przez doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i odpowiedzą na wszelkie zapytania. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną niezawodne maszyny firmy Universal Laser System oraz systemy filtrujące BOFA, a także laser fibrowy. Uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć także proces grawerowania kubków czy tworzenia wielokolorowej pieczątki. Przedstawione zostaną również informacje jak przyspieszyć wzrost inwestycji, jak wykorzystać ploter laserowy aby zarabiać więcej oraz atrakcyjne rozwiązania jak zainteresować Klienta korzystając z szerokiego pakietu laminatów, akcesoriów i wysokiej jakości gumy do grawerowania laserowego jakie firma oferuje. Wśród uczestników odbędzie się losowanie nagrody – programu ułatwiającego grawerowanie zdjęć One Touch Laser Photo.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764