logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Mellow: Działalność edukacyjna drukarni Mellow z Krakowa

  PR 25.02.2019, przeczytano 805 razy

Idea edukowania klientów towarzyszyła nam kilka lat przed oficjalnym powstaniem Akademii Mellow. Uważamy, że firma z 20 letnim stażem byłaby samolubna zostawiając tylko sobie całą zebraną wiedzę. Jeden z uczestników warsztatów oglądając nasze materiały powiedział do kolegi: „Nie wymyślisz czegoś takiego, jak nie wiesz, że takie są możliwości.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-akademia-mellow%3A-dzialalnosc-edukacyjna-drukarni-mellow-z-krakowa-,381402,artykul.html

Usłyszeliśmy to przypadkiem i jesteśmy za te słowa bardzo wdzięczni, ponieważ idealnie oddają to dlaczego działamy jako Akademia Mellow. Produkty poligraficzne to niezliczona liczba możliwości kreatywnego łączenia papieru i technologii. Klienci chcą tworzyć u nas materiały nietuzinkowe, wyróżniające się, zachwycające. Oprócz tego, że prowadzimy ciągłe konsultacje podczas planowania realizacji, organizujemy więc spotkania z klientami w formie warsztatów. Właśnie po to, by pokazać jakie są możliwości.

Jak wyglądają warsztaty?

Warsztaty prowadzimy wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi: dostawcami podłoży poligraficznych oraz agencjami brandingowymi. Spotykamy się z klientami w miejscach o miłej aurze np. dworkach lub przestrzennych salach konferencyjnych. Potrzebujemy dużo miejsca, ponieważ przygotowujemy bogatą wystawę naszych produktów: opakowań, notebooków, materiałów marketingowych, albumów. Prowadzimy wykłady, rozmawiamy z uczestnikami, prezentujemy nasze portale do zarządzania i zamawiania druku. Zależy nam na tym, aby zajęcia cechowały się jak największą aktywnością uczestników. Na szczęście nie musimy ich specjalnie zachęcać, widzimy spore zainteresowanie i bardzo nas to cieszy.

O czym mówimy?

Wybieramy tematy związane z technikami zadruku, uszlachetnień i wykończenia oraz doborem odpowiedniego podłoża drukarskiego. Prowadziliśmy m.in. wykład pt. „Wybór papieru to ważny element kreacji”, co zresztą niejednokrotnie pojawiało się na kolejnych warsztatach (m.in. zaprzyjaźniona agencja brandingowa opowiadała o procesie projektowania przekazu reklamowego na warsztatach „Drukuj inaczej”). Naszym ulubionym tematem są technologie druku – Akademia Mellow specjalizuje się w dzieleniu się wiedzą na temat zadruku maszyny HP indigo, druku UV, digimatt oraz uszlachetnień. Chętnie też pokazujemy jak oprawiamy produkty – prezentowaliśmy wielokrotnie oprawy kaszerowane czy albumowe. Klientów interesują procesy produkcyjne, więc wychodząc im naprzeciw, zorganizowaliśmy warsztaty, w czasie których mogli zobaczyć jak powstaje książka oraz co zrobić by jej wydanie zachwyciło odbiorców.

Co dalej?

Nie osiadamy na laurach. Ponieważ współpracujemy z klientami z całej Polski, nie tylko z Krakowa i okolic, chcemy odwiedzić ich w innych zakątkach naszego kraju. Początkowo prawdopodobnie pojawimy się w miastach Małopolski czy Śląska (śledźcie naszego Facebooka, tam na pewno pojawią się informacje o kolejnych warsztatach: facebook.com/mellow.madeofprint, ale chcemy odwiedzić też miłośników reklamy i druku w Polsce Środkowej i Północnej. Widzimy, że nasz pomysł z Akademią Mellow ma w sobie duży potencjał, osób chętnych do udziału nie brakuje, a na spotkaniach pada mnóstwo pytań. Serdecznie też prosimy wszystkich o informację czego chcielibyście dowiedzieć się na kolejnych warsztatach.

Źródło: Mellow

www.mellow.com.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: DrukarniaMellow



DrukarniaMellow o sobie:

Mellow to drukarnia offsetowa, cyfrowa i wielkoformatowa. Prowadzimy dwa oddziały w Krakowie. Mówią, że naszym wyróżnikiem na rynku poligraficznym jest kreatywność w tworzeniu niestandardowych produktów.
Sprawdź nasze portoflio https://www.mellow.com.pl/realizacje.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764