logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Mellow: Działalność edukacyjna drukarni Mellow z Krakowa

  PR 25.02.2019, przeczytano 851 razy

Idea edukowania klientów towarzyszyła nam kilka lat przed oficjalnym powstaniem Akademii Mellow. Uważamy, że firma z 20 letnim stażem byłaby samolubna zostawiając tylko sobie całą zebraną wiedzę. Jeden z uczestników warsztatów oglądając nasze materiały powiedział do kolegi: „Nie wymyślisz czegoś takiego, jak nie wiesz, że takie są możliwości.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-akademia-mellow%3A-dzialalnosc-edukacyjna-drukarni-mellow-z-krakowa-,381402,artykul.html

Usłyszeliśmy to przypadkiem i jesteśmy za te słowa bardzo wdzięczni, ponieważ idealnie oddają to dlaczego działamy jako Akademia Mellow. Produkty poligraficzne to niezliczona liczba możliwości kreatywnego łączenia papieru i technologii. Klienci chcą tworzyć u nas materiały nietuzinkowe, wyróżniające się, zachwycające. Oprócz tego, że prowadzimy ciągłe konsultacje podczas planowania realizacji, organizujemy więc spotkania z klientami w formie warsztatów. Właśnie po to, by pokazać jakie są możliwości.

Jak wyglądają warsztaty?

Warsztaty prowadzimy wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi: dostawcami podłoży poligraficznych oraz agencjami brandingowymi. Spotykamy się z klientami w miejscach o miłej aurze np. dworkach lub przestrzennych salach konferencyjnych. Potrzebujemy dużo miejsca, ponieważ przygotowujemy bogatą wystawę naszych produktów: opakowań, notebooków, materiałów marketingowych, albumów. Prowadzimy wykłady, rozmawiamy z uczestnikami, prezentujemy nasze portale do zarządzania i zamawiania druku. Zależy nam na tym, aby zajęcia cechowały się jak największą aktywnością uczestników. Na szczęście nie musimy ich specjalnie zachęcać, widzimy spore zainteresowanie i bardzo nas to cieszy.

O czym mówimy?

Wybieramy tematy związane z technikami zadruku, uszlachetnień i wykończenia oraz doborem odpowiedniego podłoża drukarskiego. Prowadziliśmy m.in. wykład pt. „Wybór papieru to ważny element kreacji”, co zresztą niejednokrotnie pojawiało się na kolejnych warsztatach (m.in. zaprzyjaźniona agencja brandingowa opowiadała o procesie projektowania przekazu reklamowego na warsztatach „Drukuj inaczej”). Naszym ulubionym tematem są technologie druku – Akademia Mellow specjalizuje się w dzieleniu się wiedzą na temat zadruku maszyny HP indigo, druku UV, digimatt oraz uszlachetnień. Chętnie też pokazujemy jak oprawiamy produkty – prezentowaliśmy wielokrotnie oprawy kaszerowane czy albumowe. Klientów interesują procesy produkcyjne, więc wychodząc im naprzeciw, zorganizowaliśmy warsztaty, w czasie których mogli zobaczyć jak powstaje książka oraz co zrobić by jej wydanie zachwyciło odbiorców.

Co dalej?

Nie osiadamy na laurach. Ponieważ współpracujemy z klientami z całej Polski, nie tylko z Krakowa i okolic, chcemy odwiedzić ich w innych zakątkach naszego kraju. Początkowo prawdopodobnie pojawimy się w miastach Małopolski czy Śląska (śledźcie naszego Facebooka, tam na pewno pojawią się informacje o kolejnych warsztatach: facebook.com/mellow.madeofprint, ale chcemy odwiedzić też miłośników reklamy i druku w Polsce Środkowej i Północnej. Widzimy, że nasz pomysł z Akademią Mellow ma w sobie duży potencjał, osób chętnych do udziału nie brakuje, a na spotkaniach pada mnóstwo pytań. Serdecznie też prosimy wszystkich o informację czego chcielibyście dowiedzieć się na kolejnych warsztatach.

Źródło: Mellow

www.mellow.com.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: DrukarniaMellow



DrukarniaMellow o sobie:

Mellow to drukarnia offsetowa, cyfrowa i wielkoformatowa. Prowadzimy dwa oddziały w Krakowie. Mówią, że naszym wyróżnikiem na rynku poligraficznym jest kreatywność w tworzeniu niestandardowych produktów.
Sprawdź nasze portoflio https://www.mellow.com.pl/realizacje.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW: drukarki A4 z systemem RIPS
Nowe urządzenia Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW osiągają najwyższą wydajność atramentu w swoim segmencie produktów, zapewniając do 50 000 stron czarno-białych i 20 000 stron kolorowych z jednego zestawu materiałów eksploatacyjnych. Pozwala to ograniczyć czynności konserwacyjne i zwiększyć produktywność.
Steve Luedke wiceprezesem w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Brother: 4 drukarki laserowe z serii TonerBenefit
Firma Brother wprowadziła do portfolio cztery kompaktowe i wydajne monochromatyczne drukarki laserowe z serii TonerBenefit – HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW. Urządzenia pozwalają na ekonomiczny i szybki wydruk dokumentów, dzięki czemu codzienna praca administracyjna oraz biurowa może stać się jeszcze bardziej efektywna. Nowe modele z serii Toner...
Rozmowy o druku: przewaga rynkowa dzięki personalizacji
W czasach, gdy docierają do nas rozmaite treści pochodzące z kanałów cyfrowych, wykorzystanie druku personalizowanego to dobry sposób na to, by zwrócić uwagę odbiorcy przekazu marketingowego. Indywidualna treść adresowana do konkretnej osoby może wywołać u niej pozytywne emocje i dać jej poczucie wyjątkowości.
API.PL i Epson na targach Print-Tech 2024
API.PL zaprasza wszystkich zainteresowanych rozwojem działalności poligraficznej na spotkanie podczas targów Warsaw Print-Tech Expo. W trakcie wydarzenia firma API wspólnie z partnerem – firmą Epson - będzie stacjonować na stoisku F3.50. W tym czasie będzie można obejrzeć drukarki ekosolwentowe Epson, nowe urządzenie hybrydowe tej samej firmy, czyli SC-F1000 do druku w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764