logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikon-Noor w Polsce

  PR 25.01.2018, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastian Liste

NOOR, Fundacja NOOR oraz Nikon Europe mają przyjemność ogłosić Masterclass Nikon-NOOR Academy na rok 2018. Akademia Nikon-NOOR rozpocznie serię mistrzowskich zajęć wiosną. Warsztaty odbędą się w trzech europejskich krajach, wśród których znalazła się również Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikon-noor-w-polsce,35218,artykul.html

Podczas każdego z 4 dni zajęć, 15 uczestników będzie wspólnie pracować z 3 fotografami NOOR, którzy wcielą się w rolę nauczycieli. Razem będą dzielić się doświadczeniami, pracować nad własnymi portfolio, doskonalić sztukę fotoedycji i uczyć się jak stworzyć historie o większej sile wyrazu.

Warsztaty Nikon-NOOR odbędą się w Warszawie, Sztokholmie i Brukseli. Polska edycja zajęć zostanie poprowadzona przez Ninę Berman, Tanya Habjouqa i Sebastiana Liste i potrwa od 26 lutego do 1 marca br.

Celem NOOR i Fundacji NOOR jest zachęcanie młodych, aspirujących fotografów i fotoreporterów do rozwijania swojej pasji, wiedzy oraz fotograficznych umiejętności. Zajęcia Masterclass w ramach Akademii Nikon-NOOR są oferowane bez żadnych opłat dzięki stałemu wsparciu Nikon Europe.

Aby zgłosić się na zajęcia należy aplikować TUTAJ poprzez dostępny na stronie formularz.

Pełny program Akademii Nikon-NOOR 2018:

Polska

  • 26 lutego-1 marca
  • Prowadzący: Nina Berman, Tanya Habjouqa oraz Sebastián Liste
  • Opłaty: brak
  • Miejsce: Warszawa
  • Termin zgłoszeń: poniedziałek 29 stycznia 2018, godzina 13:00

Szwecja

  • 12 – 15 marca
  • Prowadzący: Yuri Kozyrev, Jon Lowenstein oraz Kadir van Lohuizen
  • Opłaty: brak
  • Miejsce: Sztokholm
  • Termin zgłoszeń: poniedziałek 29 stycznia 2018, godzina 13:00

Belgia

  • 19 – 22 marca
  • Prowadzący: Sanne De Wilde, Bénédicte Kurzen oraz Pep Bonet
  • Opłaty: brak
  • Miejsce: Bruksela
  • Termin zgłoszeń: poniedziałek 29 stycznia 2018, godzina 13:00

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764