logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikona gra z WOŚP

  PR 11.01.2013, przeczytano 1546 razy
ilustracjastrzałka
fot. Anita Andrzejewska

Już po raz trzeci Akademia Nikona wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W czasie 21. finału będzie można wylicytować wyjątkowe przedmioty przekazane przez wykładowców Akademii. Wśród prac przekazanych na aukcję znalazł się - unikalny portret Sławomira Mrożka z autografem słynnego dramatopisarza oraz niezwykłe ujęcie ptaków autorstwa Pawła Chary, fotografie zrobione przez Michała Leję i Anitę Andrzejewską, albumy ze zdjęciami fotografów, a także voucher na zajęcia Akademii Nikona o wartości 1500zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikona-gra-z-wosp,17672,artykul.html

Pieniądze zebrane podczas tegorocznego finału Orkiestry będą przeznaczone na wsparcie terapii noworodka i niemowlaka oraz wyposażenie w sprzęt szpitali geriatrycznych i zakładów opiekuńczo-leczniczych.

Uczestnicy specjalnej aukcji internetowej Akademii Nikona na stronie aukcje.wosp.org.pl będą mogli wylicytować m.in unikalne zdjęcie Sławomira Mrożka z autografem Mistrza. Jest ono częścią projektu Pawła Chary, poświęconego jednemu z najwybitniejszych polskich dramatopisarzy. Wykładowca Akademii, a zarazem osobisty sekretarz Mrożka, zbiera materiały do książki, wystawy fotograficznej oraz filmu na jego temat. Pierwsze efekty pracy będzie można zobaczyć pod koniec 2013 roku. Zdjęcie o wartości rynkowej 2 tysięcy złotych ma wymiary 20 x 30 cm i cechuje się wysokiej jakości wydrukiem na papierze fotograficznym. Fotografia została opatrzona podpisami Sławomira Mrożka oraz Pawła Chary.

Kolejnym przedmiotem, przekazanym przez Akademię Nikona w imieniu Pawła Chary, jest zdjęcie „Żołny”. Inspiracją wyjątkowego ujęcia ptaków, uchwyconego w 2006 roku podczas samotnej, siedmiomiesięcznej wyprawy autora po Indiach, stały się hinduskie oraz chińskie grafiki. Jedna z ulubionych prac fotografa, o rynkowej wartości tysiąca złotych, jest wysokiej jakości wydrukiem na papierze fotograficznym o wymiarach wraz z oprawą 49 x 33,5 cm. Zdjęcie opatrzone zostało autografem autora.

Ponadto Anita Andrzejewska na potrzeby aukcji WOŚP ofiarowała autorską odbitkę srebrową zdjęcia należącego do cyklu „Patrząc”, o rynkowej wartości 2 300 złotych, a Michał Leja przeznaczył limitowaną kopię fotografii „Pod Grunwaldem”, wykonanej podczas rekonstrukcji historycznej w 2011 roku.

Uczestnicy aukcji będą mogli również wesprzeć WOŚP licytując albumy fotograficzne „Magia Przyrody" Pawła Chary, „Patrząc” Anity Andrzejewskiej, „Obrazy przyrody” i „Błota warciańskie” autorstwa Piotra Chary oraz książkę „MILPA/Majowie”, przekazaną przez Krystiana Bielatowicza. Wszystkie egzemplarze opatrzone są podpisami autorów.

Źródło: Nikon

www.akademianikona.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764