logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikona współpracuje z firmą Lacie

  PR 07.09.2018, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka
fot. Michał Leja

LaCie, marka premium producenta Seagate projektująca światowej klasy rozwiązania pamięci masowej dla fotografów, filmowców oraz innych twórców kreatywnych, została partnerem Akademii Nikona. Uczestnicy organizowanych przez nią zajęć przekonają się, jaką przewagę daje korzystanie z niezawodnego sprzętu wysokiej klasy do przechowywania i przenoszenia danych tej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikona-wspolpracuje-z-firma-lacie,37837,artykul.html

Choć dobre oko jest w robieniu zdjęć najważniejsze, niejednemu fotografowi zdarzyło się potknąć na brakach sprzętowych i nie zrealizować przez nie projektu na sto procent swoich możliwości. Równie istotna co dobry obiektyw staje się dzisiaj sprawna i pojemna pamięć. Dawno bowiem minęły czasy, gdy do dyspozycji fotografa było jedynie 36 klatek na filmowej kliszy. Teraz z jednej sesji przywozimy setki zdjęć. Nierzadko “ważą” one wiele megabajtów, a krótki czas ich zapisywania oznacza kilka cennych sekund więcej na złapanie wymarzonego kadru.

Dlatego właśnie profesjonalistom i entuzjastom fotografii zależy, by dysponować wysokiej jakości sprzętem, a Akademia Nikona, szkoląc uczestników kursów czy warsztatów, poleca im jak najlepsze akcesoria. Z tego powodu nawiązała współpracę z LaCie. Dzięki wiodącej technologii, wydajności i jakości LaCie umożliwia realizację niemal każdej kreatywnej wizji. Markę wyróżnia przede wszystkim wzornictwo, niezrównana wydajność techniczna i długotrwała niezawodność.. Fotografów w jej ofercie najbardziej interesują ultraszybkie macierze 2big Dock pracujące w systemie RAID, stylowe dyski stacjonarne LaCie d2 zaprojektowane przez Neila Poultona oraz wyjątkowo trwałe i szybkie dyski przenośne Rugged, niezbędne podczas dłuższych foto ekspedycji.

Uczestnicy kursów i ekspedycji fotograficznych organizowanych przez Akademię Nikona, jako jedni z pierwszych będą mieli okazję przetestować LaCie DJI Copilot - najnowszy dysk zewnętrzny dający cyfrowym twórcom więcej czasu na kreatywną pracę w terenie, rejestrowanie fantastycznych filmów i zdjęć przy użyciu dronów, kamer i aparatów, ograniczając jednocześnie czas spędzany przy biurku na przeglądaniu i porządkowaniu zarejestrowanego materiału.

ilustracjastrzałka

W ramach rozpoczętej w lipcu współpracy adepci Akademii Nikona będą mieli możliwość sprawdzenia, jak w warunkach intensywnej pracy nad materiałem fotograficznym radzą sobie produkty firmy LaCie. Uczestnicy zajęć w okresowych akcjach promocyjnych otrzymają specjalne kupony rabatowe na zakup przetestowanych urządzeń i akcesoriów.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764