logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikona współpracuje z firmą Wacom

  PR 04.04.2019, przeczytano 458 razy

Sztuka fotografii bazuje nie tylko na wykonywaniu zdjęć aparatem, ale również na obróbce graficznej. Narzędziem ułatwiającym te prace jest tablet piórkowy. Uczestnicy Akademii Nikona będą mogli doskonalić umiejętność edytowania swoich fotografii za pomocą profesjonalnych tabletów graficznych firmy Wacom.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikona-wspolpracuje-z-firma-wacom,381948,artykul.html

Zastosowanie łatki czy pędzla w programach do edycji zdjęć jest znacznie łatwiejsze oraz bardziej precyzyjne przy użyciu tabletu. Co więcej, jego pióro jest znacznie lepsze od zwykłej myszy w starannym i szybkim zaznaczaniu różnych fragmentów na zdjęciu. Dlatego Akademia Nikona nawiązała współpracę z producentem tabletów graficznych, firmą Wacom. Dzięki partnerowi uczniowie i wykładowcy szkoleń Akademii Nikona zyskują szansę na bardziej efektywne szlifowanie umiejętności graficznych. Produkty Wacom będą obecne na szkoleniach z obsługi programów Lightroom oraz Photoshop, a także na kursach drukowania. Akademia Nikona skorzysta głównie z produktów serii Intuos Pro, Cintiq oraz Mobile Studio Pro.

Tablety linii Intuos Pro są dedykowane specjalistom ze środowisk kreatywnych – fotografów, ekspertów z dziedziny retuszu oraz grafików. Zastosowane w nich technologie zapewniają wysoką precyzję oraz duży komfort pracy. Zaletą tabletów Intuos Pro są pióra z wieloma poziomami nacisku oraz powłoka wyjątkowo czuła na dotyk. Produkty Wacom Cintiq są połączeniem zalet monitora LCD oraz opatentowanej technologii pióra firmy Wacom, która zapewnia naturalne wrażenia podczas użytkowania. Tablet Wacom Cintiq perfekcyjnie imituje użytkowanie tradycyjnych przyborów. Z kolei seria Mobile Studio Pro to modele łączące graficzny tablet piórkowy z wyświetlaczem LCD oraz wydajny komputer, który świetnie radzi sobie z wymagającymi aplikacjami. Kompaktowe rozmiary pozwalają na korzystanie z niego jako przenośnego komputera.

Wacom to japońska spółka z oddziałami na całym świecie zajmująca się produkcją tabletów graficznych, tabletów do podpisu elektronicznego, smartpadów, piórek do tabletów multimedialnych i smartfonów. Została założona w 1983 roku. Wizją Wacom jest zbliżenie ludzi oraz technologii poprzez naturalny, a także intuicyjny interfejs.

  • Więcej o sprzęcie fotograficznym używanym podczas warsztatów Akademii Nikona można dowiedzieć się TUTAJ.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764