logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Pstryk: Piknik Internautów z fotografią otworkową

  PR 01.06.2006, przeczytano 1245 razy

Już w najbliższy weekend w ramach projektu "Warszawa jest trendy" Akademia Pstryk zaprezentuje możliwości fotografii otworkowej podczas Pikniku Internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-pstryk%3A-piknik-internautow-z-fotografia-otworkowa,4014,artykul.html

Warszawski Meeting Internautów odbędzie się w dniach 3-4 czerwca w hali namiotowej przed Pałacem Kultury i Nauki, od strony ul. Marszałkowskiej. W godzinach 12.00 - 20.00 dzieci z Akademii Pstryk zaprezentują swoje umiejętności fotograficzne na stoisku położonym tuż przy wejściu głównym, w części dla dzieci. Zainteresowanym osobom dzieci wykonywać będą zdjęcia - portrety techniką otworkową. Od 10 czerwca zdjęcia będą dostępne do ściągnięcia ze strony internetowej Urzędu Miasta Warszawy www.um.warszawa.pl oraz ze strony Akademii Pstryk: www.akademiapstryk.pl

W trakcie pikniku rozdawana będzie instrukcja "Jak zrobić własną camerę obscurę". Będzie to komiks z rysunkami wykonanymi przez dzieci. Instrukcja, która w prosty sposób pokazuje jak zrobić prosty aparat otworkowy z kartonowego pudełka jest jednocześnie zaproszeniem na warsztaty z fotografowania "camerą obscurą", które odbędą się 24 czerwca na Dworcu Centralnym w Warszawie. Komiks-instrukcja będzie dostępny także na stronie www.akademiapstryk.pl

Na stoisku Akademii będzie emitowana prezentacja multimedialna projektu "Wars i Sawa". W styczniu 2006 roku odbyły się warsztaty fotograficzne połączone z wykonaniem ilustracji do znanej warszawskiej legendy "Wars i Sawa". W projekcie Akademii Pstryk wzięło udział 11 dzieci z w wieku 8-15 lat. Każde z dzieci biorących udział w projekcie wykonało tak zwaną "camerę obscurę". Pudełka od butów oraz te po papierze fotograficznym pomalowano w środku czarną farbą. Uszczelnione po bokach taśmą izolacyjną pudełko, z wyciętym otworem w jednej ściance, zamieniło się w aparat fotograficzny.

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad działaniami Akademii. Swego wsparcia dla przygotowywanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji Miasta, PKP Intercity, AMS SA, Program Promocji Kultury "pociąg do sztuki", Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Agencja Interaktywna Artivo, Lamart oraz Optimum PR. Patronat medialny zapowiedzieli: TVP Kultura, The Warsaw Voice, Onet.pl

Aktualny plan wydarzeń Akademii Pstryk w Warszawie:
3 - 4 czerwca 2006 - Akademia Pstryk na Pikniku Internautów
10 czerwca - 16 lipca 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" w Galerii Intercity na Dworcu Centralnym
24 czerwca 2006 - Warsztaty z "fotografii otworkowej" na Dworcu Centralnym w Warszawie
30 czerwca 2006 - 14 lipca 2006 - Internetowa aukcja prac powstałych podczas warsztatów na Dworcu Centralnym
16 lipca 2006 - 25 sierpnia 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" na stacji Metro Świętokrzyska
1 września 2006 - 15 września 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" na stacji Metro Wilanowska

Źródło: Optimum PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764