logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Pstryk: Piknik Internautów z fotografią otworkową

  PR 01.06.2006, przeczytano 1077 razy

Już w najbliższy weekend w ramach projektu "Warszawa jest trendy" Akademia Pstryk zaprezentuje możliwości fotografii otworkowej podczas Pikniku Internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-pstryk%3A-piknik-internautow-z-fotografia-otworkowa,4014,artykul.html

Warszawski Meeting Internautów odbędzie się w dniach 3-4 czerwca w hali namiotowej przed Pałacem Kultury i Nauki, od strony ul. Marszałkowskiej. W godzinach 12.00 - 20.00 dzieci z Akademii Pstryk zaprezentują swoje umiejętności fotograficzne na stoisku położonym tuż przy wejściu głównym, w części dla dzieci. Zainteresowanym osobom dzieci wykonywać będą zdjęcia - portrety techniką otworkową. Od 10 czerwca zdjęcia będą dostępne do ściągnięcia ze strony internetowej Urzędu Miasta Warszawy www.um.warszawa.pl oraz ze strony Akademii Pstryk: www.akademiapstryk.pl

W trakcie pikniku rozdawana będzie instrukcja "Jak zrobić własną camerę obscurę". Będzie to komiks z rysunkami wykonanymi przez dzieci. Instrukcja, która w prosty sposób pokazuje jak zrobić prosty aparat otworkowy z kartonowego pudełka jest jednocześnie zaproszeniem na warsztaty z fotografowania "camerą obscurą", które odbędą się 24 czerwca na Dworcu Centralnym w Warszawie. Komiks-instrukcja będzie dostępny także na stronie www.akademiapstryk.pl

Na stoisku Akademii będzie emitowana prezentacja multimedialna projektu "Wars i Sawa". W styczniu 2006 roku odbyły się warsztaty fotograficzne połączone z wykonaniem ilustracji do znanej warszawskiej legendy "Wars i Sawa". W projekcie Akademii Pstryk wzięło udział 11 dzieci z w wieku 8-15 lat. Każde z dzieci biorących udział w projekcie wykonało tak zwaną "camerę obscurę". Pudełka od butów oraz te po papierze fotograficznym pomalowano w środku czarną farbą. Uszczelnione po bokach taśmą izolacyjną pudełko, z wyciętym otworem w jednej ściance, zamieniło się w aparat fotograficzny.

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad działaniami Akademii. Swego wsparcia dla przygotowywanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji Miasta, PKP Intercity, AMS SA, Program Promocji Kultury "pociąg do sztuki", Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Agencja Interaktywna Artivo, Lamart oraz Optimum PR. Patronat medialny zapowiedzieli: TVP Kultura, The Warsaw Voice, Onet.pl

Aktualny plan wydarzeń Akademii Pstryk w Warszawie:
3 - 4 czerwca 2006 - Akademia Pstryk na Pikniku Internautów
10 czerwca - 16 lipca 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" w Galerii Intercity na Dworcu Centralnym
24 czerwca 2006 - Warsztaty z "fotografii otworkowej" na Dworcu Centralnym w Warszawie
30 czerwca 2006 - 14 lipca 2006 - Internetowa aukcja prac powstałych podczas warsztatów na Dworcu Centralnym
16 lipca 2006 - 25 sierpnia 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" na stacji Metro Świętokrzyska
1 września 2006 - 15 września 2006 - Wystawa prac "Wars & Sawa" na stacji Metro Wilanowska

Źródło: Optimum PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764