logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Roland DG: Bezpłatne seminaria online

  PR 20.02.2018, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Roland DG zaprasza profesjonalistów chcących poszerzyć wiedzę na temat druku, projektowania 3D, grawerowania, obsługującego te techniki oprogramowania i ich zastosowań praktycznych do udziału w nowym cyklu seminariów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-roland-dg%3A-bezplatne-seminaria-online,35522,artykul.html

Rozpoczęte 13 lutego w Wielkiej Brytanii webinaria są bezpłatne i dostępne online, bez konieczności odchodzenia od biurka lub opuszczania pracowni. Organizatorzy zapewniają, że seminaria internetowe pozwalają na poznanie nowych technik w komfortowy sposób - w krótkich sesjach dostosowanych do oczekiwań odbiorców.

Do dyspozycji uczestników Akademii jest Joe Wigzell - Menedżer Centrum Kreatywnego, który będzie współpracował z gośćmi z całego świata. Joe jest autorytetem w dziedzinie systemów druku i zastosowania ich w potencjału w projektowaniu.

"Zapraszamy każdego, kto interesuje się którymś z wielu tematów jakie poruszać będziemy podczas webinariów: klientów firmy Roland, firmy szukające nowych możliwości rynkowych, studentów, fotografików - wszystkich, którzy trzymają rękę na pulsie rozwoju technologii, poszukują dywersyfikacji oferty, chce doskonalić umiejętności lub może szukają odrobiny inspiracji"- mówi Joe Wigzell.

Tematem pierwszego seminarium internetowego, które odbyło się 13 lutego, były plotery z serii VersaUV S. Podczas trwającej ok. 45 minut sesji uczestnicy poznali możliwości maszyn Roland DG VersaUV S-Series oraz mieli okazję zadawać pytania na temat tych urządzeń oraz szerzej - druku UV.

Kolejna sesja poświęcona projektowaniu pod kątem możliwości druku UV przewidziana jest w marcu.

Źródło: Roland DG

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764