logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Technologii Zdobienia Api.pl podczas targów Promo Show

  PR 17.01.2024, przeczytano 1986 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w autorskim wydarzeniu – Akademii Technologii Zdobienia – projekt przenosi się z showroomów firmy i po raz pierwszy odbędzie się podczas targów PROMO SHOW w Warszawie. Event pozwoli poznać technologie zaprezentowane w teoretycznej pigułce oraz zobaczyć ich zastosowanie w praktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-technologii-zdobienia%C2%A0api.pl-podczas-targow-promo-show,402770,artykul.html

- Rynek tekstyliów i gadżetów rośnie każdego roku. Zdecydowana większość tych produktów jest zdobiona – hurtowo bądź personalizowana. W związku z ogromnym zróżnicowaniem podłoży, by spełnić oczekiwania rynku, niezbędna jest znajomość dostępnych technologii zdobienia. A tych jest całkiem sporo. Każda ma swoje wady i zalety. Stosowane równolegle lub zamiennie technologie analogowe i cyfrowe, dają praktycznie nieograniczone możliwości – mówi Karol Rzepus – Business Unit Manager w API.PL.

Rosnący rynek i wachlarz różnych technologii to łakomy kąsek dla klientów rozpoczynających swoją działalność, ale również dla tych, którzy chcą i nie przestają się rozwijać.

ilustracjastrzałka

Technologie ciągle się zmieniają i poszerzają możliwości. Sublimacja, DTG czy sitodruk coraz częściej zaskakują nowymi rozwiązaniami. Biały toner to rewolucja na rynku rozwiązań transferowych. Producenci folii termotransferowych nieustanie zaskakują klientów nowymi produktami. Technologie DTF i DTF UV już od kilku lat rewolucjonizują światowy rynek zdobienia tkanin i tekstyliów. Świat nie stoi w miejscu. Tylko firmy, które będą na bieżąco z tymi zmianami, podołają coraz większym wymaganiom rynku.

- Właściwie codziennie zgłaszają się do nas klienci szukający wyjaśnienia różnic pomiędzy technologiami, pomocy w doborze odpowiedniego rozwiązania do ich potrzeb oraz wsparcia i doradztwa w obraniu odpowiedniej ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy Akademię Technologii Zdobienia. To miejsce, w którym wyposażamy naszych klientów w niezbędną i dopasowaną do ich potrzeb wiedzę. Chcemy kształcić i inspirować – mówi Karol Rzepus.

ilustracjastrzałka

- Odwiedzających PROMO SHOW zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i skorzystania z prelekcji prezentującej możliwości: folii termotransferowych, sublimacji, termotransferu tonerowego, druku DTG, DTF i DTF UV. Wszystkie technologie w jednym miejscu. Spotkaj się z gronem doświadczonych specjalistów, którzy odpowiedzą na twoje pytania – dodaje Karol Rzepus.

API.PL to autoryzowany dystrybutor EPSON, ROQ, OKI oraz wielu innych producentów uznanych na rynku poligraficznym. Dostarcza kompleksowe rozwiązania do druku (urządzenia, materiały eksploatacyjne i podłoża do druku), pełne wsparcie wdrożeniowe, szkolenia oraz serwis, dbając o jakość produkcji swoich klientów, na każdym jej etapie.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764