logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Technologii Zdobienia Api.pl podczas targów Promo Show

  PR 17.01.2024, przeczytano 680 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w autorskim wydarzeniu – Akademii Technologii Zdobienia – projekt przenosi się z showroomów firmy i po raz pierwszy odbędzie się podczas targów PROMO SHOW w Warszawie. Event pozwoli poznać technologie zaprezentowane w teoretycznej pigułce oraz zobaczyć ich zastosowanie w praktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-technologii-zdobienia%C2%A0api.pl-podczas-targow-promo-show,402770,artykul.html

- Rynek tekstyliów i gadżetów rośnie każdego roku. Zdecydowana większość tych produktów jest zdobiona – hurtowo bądź personalizowana. W związku z ogromnym zróżnicowaniem podłoży, by spełnić oczekiwania rynku, niezbędna jest znajomość dostępnych technologii zdobienia. A tych jest całkiem sporo. Każda ma swoje wady i zalety. Stosowane równolegle lub zamiennie technologie analogowe i cyfrowe, dają praktycznie nieograniczone możliwości – mówi Karol Rzepus – Business Unit Manager w API.PL.

Rosnący rynek i wachlarz różnych technologii to łakomy kąsek dla klientów rozpoczynających swoją działalność, ale również dla tych, którzy chcą i nie przestają się rozwijać.

ilustracjastrzałka

Technologie ciągle się zmieniają i poszerzają możliwości. Sublimacja, DTG czy sitodruk coraz częściej zaskakują nowymi rozwiązaniami. Biały toner to rewolucja na rynku rozwiązań transferowych. Producenci folii termotransferowych nieustanie zaskakują klientów nowymi produktami. Technologie DTF i DTF UV już od kilku lat rewolucjonizują światowy rynek zdobienia tkanin i tekstyliów. Świat nie stoi w miejscu. Tylko firmy, które będą na bieżąco z tymi zmianami, podołają coraz większym wymaganiom rynku.

- Właściwie codziennie zgłaszają się do nas klienci szukający wyjaśnienia różnic pomiędzy technologiami, pomocy w doborze odpowiedniego rozwiązania do ich potrzeb oraz wsparcia i doradztwa w obraniu odpowiedniej ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy Akademię Technologii Zdobienia. To miejsce, w którym wyposażamy naszych klientów w niezbędną i dopasowaną do ich potrzeb wiedzę. Chcemy kształcić i inspirować – mówi Karol Rzepus.

ilustracjastrzałka

- Odwiedzających PROMO SHOW zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i skorzystania z prelekcji prezentującej możliwości: folii termotransferowych, sublimacji, termotransferu tonerowego, druku DTG, DTF i DTF UV. Wszystkie technologie w jednym miejscu. Spotkaj się z gronem doświadczonych specjalistów, którzy odpowiedzą na twoje pytania – dodaje Karol Rzepus.

API.PL to autoryzowany dystrybutor EPSON, ROQ, OKI oraz wielu innych producentów uznanych na rynku poligraficznym. Dostarcza kompleksowe rozwiązania do druku (urządzenia, materiały eksploatacyjne i podłoża do druku), pełne wsparcie wdrożeniowe, szkolenia oraz serwis, dbając o jakość produkcji swoich klientów, na każdym jej etapie.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764