logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Technologii Zdobienia i prezentacja Epson SC-F1000 

  PR 20.09.2024, przeczytano 245 razy
ilustracja

Pierwszego i trzeciego października API.PL organizuje szkolenie na temat druku w technologiach DTG i DTF. Jednodniowy kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą rozpocząć zdobienie tekstyliów w najpopularniejszych obecnie technologiach druku cyfrowego. Również przedsiębiorcy zaawansowani w obu technikach znajdą coś dla siebie – podczas projektowania zajęć, wzięte pod uwagę zostały także niuanse. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-technologii-zdobienia-i-prezentacja-epson-sc-f1000%E2%80%AF-,405739,artykul.html

Podczas Akademii Technologii Zdobienia zostanie zaprezentowana najnowsza drukarka Epson, czyli SC-F1000. Ta hybrydowa maszyna zapewnia rozwiązania DTF i DTG dla klientów z mniejszym budżetem i ograniczoną przestrzenią roboczą, ze względu na swój kompaktowy charakter. Drukarkę tę można było zobaczyć podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu w Warszawie. Epson wspólnie z API.PL przedstawiał na żywo proces drukowania na SC-F1000. Teraz nowa drukarka hybrydowa będzie wykorzystana jako narzędzie do nauki ambitnych producentów tekstyliów.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.
Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną
Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w...
Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”
Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
CTV Ad Days Europe
CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które...
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764