logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M i Antalis Poland już we środę

  PR 15.06.2009, przeczytano 867 razy

Szkolenie poświęcone będzie prezentacji różnych materiałów i rozwiązań stosowanych przy oklejaniu pojazdów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-wiedzy-i-praktyki-firm-3m-i-antalis-poland-juz-we-srode,9118,artykul.html

Zaprezentowane zostaną mi.in.:

  • Innowacyjne folie 3M: Di-NocTM Carbon oraz ScotchalTM 85 CarWrap.
  • Folie do grafik na pojazdach: ControltacTM IJ380, ControltacTM IJ180Cv2, ScotchalTM IJ70, ScotchalTM IJ40 / 40 Comply.
  • Folie do grafiki odblaskowej: ScotchliteTM 680 Plus, folia konturowa ScotchliteTM 983 Diamond GradeTM.

    Ponadto uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zweryfikowania wiedzy teoretycznej i praktycznej poprzez testowanie niektórych produktów i rozwiązań 3M pod okiem ekspertów.

    Szkolenie odbędzie się 17 czerwca 2009 na terenie siedziby firmy 3M w Kajetanach, Al. Katowicka 117. Początek o godz. 10.30.

    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości udziału w szkoleniu pod numerem telefonu 022 31 35 234 lub marzena.gutknecht(at)antalis.pl oraz 022 739 61 22 lub mpianko(at)mmm.com. Ilość miejsc ograniczona

    Źródło: 3M

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
    Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
    SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
    Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
    Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
    Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
    Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
    Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
    Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
    Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764