logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Akademia Zarządzania Barwą: XV konferencja i warsztaty

   07.10.2022, przeczytano 1167 razy
ilustracja

 Już 26 października br. wszystkich, którym na sercu leży prawidłowe odwzorowanie barw w druku, spółka Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na XVI konferencję i warsztaty z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Na miłośników color managementu czeka wraz z ekspertami CM w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” przy ul. Przekornej 33 w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-akademia-zarzadzania-barwa%3A-xv-konferencja-i-warsztaty,397520,artykul.html

Dla gości konferencji specjaliści przygotowali ogromną dawkę wiedzy – będzie mowa m.in. o tym, jak korzystać z możliwości, które daje color management, aby optymalnie, tanio, efektywnie i ekologicznie prowadzić swoją drukarnię. Eksperci zaprezentują także nowości rynkowe, m.in. urządzenia X-Rite eXact 2, SunConnect i Epson SD-10, których działanie w praktyce będą Państwo mogli poznać podczas sesji warsztatowych.

W programie konferencji:

Powiązanie między wizualnymi a numerycznymi tolerancjami barwy
Małgorzata Lososová Ungrádová

Rozpocznij swoją podróż w świat cyfrowego zarządzania barwą – SunConnect
Magdalena Dziwiszek, Laboratory Manager, Sun Chemical
Maciej Pilczuk, Technical Manager, Sun Chemical

Integracja spektrofotometru X-Rite eXact 2 z oprogramowaniem ColorCert
Leszek Bartkowiak, Senior Product Manager, Reprograf-Grafikus

Nowoczesne systemy proofingowe wykorzystujące technologię piezoelektryczną
Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist, Epson Europe

Digitalizacja wzorców kolorystycznych w odniesieniu do optymalizacji produkcji
Mateusz Łasecki

Czy raster warunkuje gamut reprodukowanych barw?
Andrzej Kunstetter, Prinect & Prepress Product Manager, Heidelberg Polska
Marek Chmielewski, kierownik sprzedaży – system Prinect, Heidelberg Polska

Najszerszy gamut barw wśród cyfrowych maszyn produkcyjnych – nagrodzona Fujifilm Revoria Press PC1120
Manuel Ramirez Navas, Application Specialist Graphic Communication Division, Fujifilm Europe
tłumaczenie: Agnieszka Głowacka, Business Development Manager POD, Fujifilm Europe

Tanie i efektywne drukowanie dzięki zarządzaniu barwą
Łukasz Szymański

Zarządzanie barwą w świecie biogospodarki
dr inż. Jacek Hamerliński

W ramach części praktycznej zaplanowano spotkania warsztatowe w grupach (4 warsztaty po 20 minut). Podczas rejestracji na konferencję należy wybrać jedno z wymienionych stanowisk:

1 – Wykorzystanie najnowszej technologii obrazowania i pomiaru barwy – X-Rite eXact
Prowadzący: Małgorzata Lososová Ungrádová, Rafał Rybczyński i Leszek Bartkowiak

2 – Kluczowe aspekty standaryzacji druku w praktyce
Prowadzący: Andrzej Kunstetter i Marek Chmielewski

3 – Proofing z wykorzystaniem drukarki Epson SC-P90. Prezentacja urządzenia pomiarowego Epson SD-10
Prowadzący – Rafał Hnidziuk

4 – Prezentacja i obsługa nowego spektofotometru SunConnect
Prowadzący – Magdalena Dziwiszek i Maciej Pilczuk

Regulamin udziału znajdą Państwo na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/regulamin/, program natomiast na https://azb.akademia-wiedzy.eu/program/. Udział w wydarzeniu można zgłaszać do 21 października.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz

www.swiatdruku.eu

Dodatkowe informacje:

Współorganizatorami wydarzenia są firmy Epson, Fujifilm, Heidelberg, Reprograf-Grafikus i Sun Chemical, a partnerami Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego oraz eksperci CM.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764