logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Akademia Zarządzania Barwą: XV konferencja i warsztaty

   07.10.2022, przeczytano 640 razy
ilustracja

 Już 26 października br. wszystkich, którym na sercu leży prawidłowe odwzorowanie barw w druku, spółka Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na XVI konferencję i warsztaty z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Na miłośników color managementu czeka wraz z ekspertami CM w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” przy ul. Przekornej 33 w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-akademia-zarzadzania-barwa%3A-xv-konferencja-i-warsztaty,397520,artykul.html

Dla gości konferencji specjaliści przygotowali ogromną dawkę wiedzy – będzie mowa m.in. o tym, jak korzystać z możliwości, które daje color management, aby optymalnie, tanio, efektywnie i ekologicznie prowadzić swoją drukarnię. Eksperci zaprezentują także nowości rynkowe, m.in. urządzenia X-Rite eXact 2, SunConnect i Epson SD-10, których działanie w praktyce będą Państwo mogli poznać podczas sesji warsztatowych.

W programie konferencji:

Powiązanie między wizualnymi a numerycznymi tolerancjami barwy
Małgorzata Lososová Ungrádová

Rozpocznij swoją podróż w świat cyfrowego zarządzania barwą – SunConnect
Magdalena Dziwiszek, Laboratory Manager, Sun Chemical
Maciej Pilczuk, Technical Manager, Sun Chemical

Integracja spektrofotometru X-Rite eXact 2 z oprogramowaniem ColorCert
Leszek Bartkowiak, Senior Product Manager, Reprograf-Grafikus

Nowoczesne systemy proofingowe wykorzystujące technologię piezoelektryczną
Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist, Epson Europe

Digitalizacja wzorców kolorystycznych w odniesieniu do optymalizacji produkcji
Mateusz Łasecki

Czy raster warunkuje gamut reprodukowanych barw?
Andrzej Kunstetter, Prinect & Prepress Product Manager, Heidelberg Polska
Marek Chmielewski, kierownik sprzedaży – system Prinect, Heidelberg Polska

Najszerszy gamut barw wśród cyfrowych maszyn produkcyjnych – nagrodzona Fujifilm Revoria Press PC1120
Manuel Ramirez Navas, Application Specialist Graphic Communication Division, Fujifilm Europe
tłumaczenie: Agnieszka Głowacka, Business Development Manager POD, Fujifilm Europe

Tanie i efektywne drukowanie dzięki zarządzaniu barwą
Łukasz Szymański

Zarządzanie barwą w świecie biogospodarki
dr inż. Jacek Hamerliński

W ramach części praktycznej zaplanowano spotkania warsztatowe w grupach (4 warsztaty po 20 minut). Podczas rejestracji na konferencję należy wybrać jedno z wymienionych stanowisk:

1 – Wykorzystanie najnowszej technologii obrazowania i pomiaru barwy – X-Rite eXact
Prowadzący: Małgorzata Lososová Ungrádová, Rafał Rybczyński i Leszek Bartkowiak

2 – Kluczowe aspekty standaryzacji druku w praktyce
Prowadzący: Andrzej Kunstetter i Marek Chmielewski

3 – Proofing z wykorzystaniem drukarki Epson SC-P90. Prezentacja urządzenia pomiarowego Epson SD-10
Prowadzący – Rafał Hnidziuk

4 – Prezentacja i obsługa nowego spektofotometru SunConnect
Prowadzący – Magdalena Dziwiszek i Maciej Pilczuk

Regulamin udziału znajdą Państwo na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/regulamin/, program natomiast na https://azb.akademia-wiedzy.eu/program/. Udział w wydarzeniu można zgłaszać do 21 października.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz

www.swiatdruku.eu

Dodatkowe informacje:

Współorganizatorami wydarzenia są firmy Epson, Fujifilm, Heidelberg, Reprograf-Grafikus i Sun Chemical, a partnerami Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego oraz eksperci CM.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764