logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą - są jeszcze wolne miejsca!

   05.03.2008, przeczytano 598 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz przypomina o zgłoszeniach na II Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Są jeszcze wolne miejsca. Odbędzie się ona 11 marca br. (w dniu poprzedzającym najbliższe targi Euro-Reklama Outdoor Expo, 12-14 marca) w godzinach 10-17, w sali konferencyjnej WTC na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa---sa-jeszcze-wolne-miejsca%21,6895,artykul.html

Kolejne spotkanie z cyklu będzie przebiegało pod hasłem "Color Management w reklamie wielkiego i małego formatu".

Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom związanym z kontrolą barwy przy produkcji materiałów reklamowych, które powstają z wykorzystaniem zarówno druku cyfrowego, jak i offsetu oraz sitodruku. Plakat, baner czy karty kalendarza można drukować na ploterze wielkoformatowym lub na odpowiedniej maszynie offsetowej czy urządzeniu sitodrukowym. Organizatorzy chcą wspólnie zastanowić się także nad możliwymi sposobami komunikowania się w zakresie zarządzania barwą zleceniodawców i wykonawców (a także wykonawców między sobą) reklam składających się z elementów drukowanych za pomocą różnego rodzaju technik. Chodzi tu przede wszystkim o kwestię, jak doprowadzić do zgodności kolorystycznej druków powstających różnymi metodami i na różnych maszynach drukujących.

W drugiej części spotkania funkcjonowanie systemów zarządzania barwą w swoich firmach omówią przedstawiciele drukarni Impression Polska.

W pierwszym dniu targów odbędą się sesje warsztatowe na stoisku naszego Wydawnictwa, które pozwolą na praktyczne ujęcie i zademonstrowanie zagadnień omawianych w czasie sesji konferencyjnej.

II Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą oraz warsztaty przeznaczone są dla szerokiego kręgu odbiorców: fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń cyfrowych wielkoformatowych, offsetowych i sitodrukowych, agencji reklamowych, działów reklamy w dużych firmach.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.

Zainteresowani mogą zapoznać się ze szczegółowym programem II Konferencji na naszej stronie organizatora:
www.swiatdruku.com.pl/article/archive/183/

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764