logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą - są jeszcze wolne miejsca!

   05.03.2008, przeczytano 649 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz przypomina o zgłoszeniach na II Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Są jeszcze wolne miejsca. Odbędzie się ona 11 marca br. (w dniu poprzedzającym najbliższe targi Euro-Reklama Outdoor Expo, 12-14 marca) w godzinach 10-17, w sali konferencyjnej WTC na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa---sa-jeszcze-wolne-miejsca%21,6895,artykul.html

Kolejne spotkanie z cyklu będzie przebiegało pod hasłem "Color Management w reklamie wielkiego i małego formatu".

Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom związanym z kontrolą barwy przy produkcji materiałów reklamowych, które powstają z wykorzystaniem zarówno druku cyfrowego, jak i offsetu oraz sitodruku. Plakat, baner czy karty kalendarza można drukować na ploterze wielkoformatowym lub na odpowiedniej maszynie offsetowej czy urządzeniu sitodrukowym. Organizatorzy chcą wspólnie zastanowić się także nad możliwymi sposobami komunikowania się w zakresie zarządzania barwą zleceniodawców i wykonawców (a także wykonawców między sobą) reklam składających się z elementów drukowanych za pomocą różnego rodzaju technik. Chodzi tu przede wszystkim o kwestię, jak doprowadzić do zgodności kolorystycznej druków powstających różnymi metodami i na różnych maszynach drukujących.

W drugiej części spotkania funkcjonowanie systemów zarządzania barwą w swoich firmach omówią przedstawiciele drukarni Impression Polska.

W pierwszym dniu targów odbędą się sesje warsztatowe na stoisku naszego Wydawnictwa, które pozwolą na praktyczne ujęcie i zademonstrowanie zagadnień omawianych w czasie sesji konferencyjnej.

II Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą oraz warsztaty przeznaczone są dla szerokiego kręgu odbiorców: fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń cyfrowych wielkoformatowych, offsetowych i sitodrukowych, agencji reklamowych, działów reklamy w dużych firmach.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.

Zainteresowani mogą zapoznać się ze szczegółowym programem II Konferencji na naszej stronie organizatora:
www.swiatdruku.com.pl/article/archive/183/

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764